فراکسیون رهروان ولایت با دو سخنگو! / کیاسری : بهتر است کاظم جلالی هم رییس باشد هم سخنگو

خبرگزاری آریا-فراکسیون رهروان ولایت برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  فعلا به جمع بندی نرسیده است.
سید رمضان شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا گفت: فراکسیون رهروان ولایت برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  فعلا به جمع بندی نرسیده است.
وی افزود: رهروان ولایت هنوز در حال مطالعه بر روی کاندیدای ریاست جمهوری است.
نماینده مردم ساری تاکید کرد: قطعا گزینه ای که از سوی هر جریان یا گروهی معرفی می شود می تواند در تغییر سرنوشت انتخابات نقش داشته باشد.
شجاعی کیاسری تصریح کرد: باید دید چه کسانی کاندیدای ریاست جمهوری می شوند البته شنیده ها حاکی از آن است که سعید جلیلی گزینه جبهه پایداری است لذا با توجه به دیگر کاندیداهایی که برای انتخابات کاندیدا خواهند شد جایگاه ایشان مشخص خواهد شد.
وی درباره احتمال ائتلاف میان جبهه پایداری و فراکسیون رهروان ولایت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد: بنده از این موضوع خبر ندارم.
شجاعی کیاسری با تاکید بر این مطلب که بنده سخنگویی رهروان ولایت را به کاظم جلالی واگذار کردم ،گفت: در واقع همانطور که اخیرا گفتم رییس فراکسیون می تواند سخنگوی فراکسیون نیز باشد و حتی روزنامه ایران نیز این خبر را کار کرد.
وی افزود: در واقع خبر خاصی نیست که بنده بخواهم آنرا اعلام کنم و اگر خبری باشد خود آقای کاظم جلالی این خبرها را اعلام خواهند کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.