فرجام خواهی یکی از اعضای گروه موسیقی ضد پوتین در دادگاه رد شد

۲۸م دیماه ،

دادگاهی در روسیه درخواست فرجام یکی از اعضای گروه موسیقی دختران ضد پوتین را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، “ماریا آلخینا”، یکی از اعضای این گروه موسیقی از این دادگاه واقع در شهر “برزنیکی” در نزدیکی محل زندانش خواست تا به وی اجازه دهد که پس از آنکه پسر پنج‌ ساله‌اش ۱۴ ساله شد،دو سال باقی مانده از محکومیتش را بگذراند.

ماریا همچنین تاکید کرد که جدایی کنونی وی از فرزند خردسالش صدمات روحی جبران‌ناپذیری به پسرش وارد می‌کند.

ماریا آلخینا به همراه دو تن دیگر از اعضای این گروه، سال قبل به آشوب و اوباشی‌گری محکوم شدند. این اقدام آنها با انگیزه نفرت مذهبی در اعتراض به ولادمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه بود که در کلیسای جامع این کشور رخ داد. این در حالی است که یکی از اعضای این گروه با درخواست فرجام حکمش را به حالت تعلیق درآورده است.

قاضی که دادخواست ماریا آلخینا را رد کرده و می‌گوید: دادگاهی که این حکم را برای این زندانی منظور کرده حتما حضور این کودک را نیز در نظر گرفته بود.

این در حالی است که ماریا آلخینا روز چهارشنبه به این دادگاه اعلام کرد: در حالی که خواهان به حالت تعویق درآمدن حکم محکومیتش است، اما همچنان به جرم خود اعتراف نمی‌کند.

وی افزود: هیچ کس نمی‌تواند مرا مجبور کند تا اعتراف کنم که مجرم هستم. من هیچ کاری انجام نداده‌ام که از آن پشیمان باشم. پسرم فیلیپ در حال حاضر سال‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی را سپری می‌کند و نمی‌تواند بدون من زندگی کند. من در موقعیتی قرار دارم که باید ثابت کنم که پسرم به من احتیاج دارد که این امر کاملا واضح و آشکار است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.