فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم شد/ جلسه رای اعتماد یکشنبه آینده برگزار می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد : فرجی دانا ، فانی و صالحی امیری به عنوان وزیران پیشنهادی سه وزارت خانه علوم تحقیقات فن آوری آموزش و پرورش وورزش و جوانان به مجلس معرفی شدند.

علیرضا منادی  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص وزیران پیشنهادی روحانی برای وزارت خانه های باقیمانده گفت : با وجود گمانه زنی های پیشین مبنی بر معرفی سرپرستهای کنونی سه وزارتخانه به عنوان وزیران پیشنهادی رضا فرجی دانا به جای جعفر توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد.

رضا فرجی دانا استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در زمان دولت دوم سید محمد خاتمی، ریاست دانشگاه تهران را نیز عهده دار بود. پس از استعفای مصطفی معین در اواخر کار دولت دوم خاتمی، وی برای تصدی سمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس ششم معرفی شد، اما نتوانست رای اعتماد کسب کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در مجلس همچنین اعلام کرد فانی سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش ، و صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان به عنوان وزیران پیشنهادی این دو وزارتخانه معرفی شده اند.

وی با اعلام اینکه هیات رئیسه مجلس صبح امروز برای بررسی نامه رئیس جمهور در معرفی وزیران جلسه داشته است خبر داد که طبق مصوبه این جلسه رای اعتماد به این سه وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده پنجم آبان برگزار خواهد شد.

جلسه علنی مجلس تا دقایقی دیگر آغاز می شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.