فرداشب “تهران” بارانی می گردد/ ورود “سامانه بارشی” تازه از غرب کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس “هواشناسی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

نقشینه افزود: از اوایل امشب و طی فردا سامانه بارشی تازهی به غرب کشور نزدیک می گردد و طی این مدت در بعضی مناطق غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و دامنه های البرز افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد رخ می دهد.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز “چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ۹۲” در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و از اوایل امشب و طی فردا سامانه بارشی تازهی به غرب کشور نزدیک می گردد  و طی این مدت در بعضی مناطق غرب، جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و دامنه های البرز افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد رخ می دهد.

وی افزود: روز جمعه با تقویت زبانه پر فشار روی سواحل شمالی کشور افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد رخ می دهد که روز شنبه علاوه بر مناطق فوق برای بعضی مناطق شمال شرق نیز پدیده بارش  پیش بینی می گردد.

نقشینه اظهار داشت: فردا از شدت سرما در کشور کاسته می گردد و کاهش نسبی دما در مناطق شمال غربی کشور رخ می دهد بطوریکه بیشینه دمای تبریز به یک درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای اینده افزود: آسمان تهران امروز کمی ابری درپاره ای نقاط غبار، در اواخر وقت نیمه ابری و فردا نیمه ابری، درپاره ای نقاط غبار صبحگاهی، اوایل شب بارش پراکنده و وزش باد و روز جمعه، قسمتی ابری، درپاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می گردد همچنین طی فردا و روز جمعه هوای تهران سالم می گردد.

نقشینه تصریح کرد: امروز بیشترین میزان بارش ها در ایستگاه کیاشهر گیلان به میزان ۲۰ میلیمتر و سپس در ایستگاه رودسر گیلان به میزان ۱۰ میلیمتر گزارش ممتاز به نقل از شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.