فردا جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ارتباطات برگزار میشود؛ پیشبینی رای قاطع مجلس به واعظی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

 
فردا جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت روحانی برگزار می‌شود و در سومین نوبت بررسی صلاحیت وزرا، تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص خواهد شد. رئیس کمیته ICT مجلس می‌گوید: نظر کلی نمایندگان در مورد واعظی مثبت است.
 
 
به گزارش فارس فردا قرار است در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مردم،  رای اعتماد به وزرای دولت حسن روحانی را بررسی کنند.
 
جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت فردا در حالی برگزار می‌شود  که در صورت انجام کار براساس روال همیشه و حروف الفبا، محمود واعظی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات سومین وزیری خواهد بود که نمایندگان در خصوص وی تصمیم خواهند گرفت.
 
بنابراین تکلیف سکان‌دار وزارت ارتباطات فردا مشخص خواهد شد.
 
آخرین ساعات باقی مانده تا جلسه صحن علنی مجلس، در حالی سپری می‌شود که از مجلس خبر می‌رسد نظر کلی نمایندگان در مورد واعظی مثبت است.
 
رمضانعلی سبحانی فرد رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با فارس بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد.
 
وی گفت: اقبال عمومی به سمت آقای واعظی وجود دارد.
 
سبحانی فرد ادامه داد: وی برنامه‌های خود را به کمیسیون‌های مجلس ارائه داده و امروز نیز با کمیسیون‌ها در جلسه است.
 
سبحانی فرد پیش از این گفته بود که با توجه به سوابق تخصصی (مخابراتی)، مدیریتی (وزارت امور خارجه) و مدرک تحصیلی مرتبط به نظر می‌رسد، آقای واعظی شرایط عمومی برای تصدی وزارت ارتباطات را دارا است. بنابراین به نظر می‌رسد نظر مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات مساعد باشد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.