فردوسی پور: آقای کفاشیان وزیر ورزش را که گفتی ، باقی وزرای کابینه را هم بگو!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – علی کفاشیان گفت مسعود سلاطنی فر به نمایندگی از دولت تازه با او تماس گرفته است تا بحث میزبانی جام ملتهای آسیا را پیگیری کند. البته سلطانی فر که جدی ترین گزینه وزارت ورزش است ، عضو کارگروه ورزش دولت منتخب بود و در حاشیه کافه خبرش در خبرآنلاین گفته بود این تماس را می گیرد.

به گزارش ممتاز ؛ علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود. او دربارهٔ جام ملتهای آسیا و درخواست میزبانی ایران حرف زد و گفت:« این نامه ها هنوز تعدادی از امضاهایش تکمیل نیست. » او در دل حرفهایش گفت:« از دولت آینده آقای سلطانی فر با من تماس گرفتند و گفتند همه کار بکنید که این میزبانی را بگیریم.» به محض اینکه این جمله از زبان کفاشیان خارج آمد ، فردوسی پور گفت:« آقا شما اگر اسم اعضای کابینه را می دانی باقی اش را هم بگو. اسم وزیر ورزش را که گفتی به طور مثال برای مان نام وزیر بهداشت را هم بگو مردم بدانند.» که این گفته اش سبب شد تا کفاشیان که اسم گزینه اصلی وزارت ورزش را به زبان آورده بود بگوید:« نه بابا اگر اسم اعضای کابینه را بگویم مزه اش از بین می رود!» او این جمله را با خنده گفت و بعد تاکید کرد:« سلطانی فر از دوستان قدیمی من است و به عنوان عضو کارگروه این تماس را گرفته است نه به عنوان وزیر ورزش.»
بعد از این فردوسی پور و کفاشیان دربارهٔ مجوز های خودروها به ملی پوشان بحث کردند . در این برنامه فردوسی پور از وزارت ورزش برای تصمیمات شان دربارهٔ تیم ملی کشتی نوجوانان که در مغولستان گیر کرده بودند ، انتقاد کرد و کفاشیان هم گفت:« اگر ما ۵۰ میلیون ها را پس بدهیم ، مشکل حل است؟!»
البته در ادامه دبیر فدراسیون کشتی با برنامه ۹۰ تماس گرفت و گفت ما فقط هتل ملی پوشان کشتی را عوض کردیم و بچه های این تیم هم امشب به تهران می رسند!

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.