فردیناند: هواداران خانه ام را محاصره کردند

۱۴م دیماه ،

در حالی که این ملی پوش انگلیس مذاکرات تمدید قرارداد با منچستریونایتد را دنبال می کرد، عکس هایی از او در کنار پیتر کنیون، مدیر اجرایی چلسی، انتشار یافت که سبب خشم هواداران یونایتدها شد.

این هواداران که چهره شان را پوشانده بودند و خود را اعضای گروه “یونایتد بویز” معرفی می کردند، از فردیناند می خواستند که قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند.

او در گفتگو با نشریه فور فور تو گفت:” من به داخل خانه رفتم و یک چوب پیدا کردم تا از خودم دفاع کنم. به کنار دیوار رفتم و منتظر بودم بیینم چه اتفاقی رخ می دهد. گروهی از هواداران با کلاه و نقاب، در حالی که صورت های شان را پوشانده بودند، جلوی در جمع شده بودند.

یکی از آنها ناگهان فریاد زد ” ما اعضای یونایتد بویز هستیم، قراردادت را تمدید کند. من گفتم در مورد چه صحبت می کنید؟ من مذاکرات تمدید قراردادم را دو ماه قبل آغاز کرده ام؟ شما نگران چه هستید؟”

او همچنین در مورد ماجرای ملاقات با کنیون گفت:” من برای دیدن مدیر برنامه هایم رفته بودم و دیدن که کینون هم با اوست. یک نفر عکس گرفت و اعلام کرد که ما با هم غذا خوردیم. من به آنها گفتم اگر من بخواهم به یک باشگاه دیگر بروم، این کار را در روز روشن می کنم؟

یکی از همسایه ها به پلیس زنگ زد و وقتی صدای آژیر آمد، همه آنها فرار کردند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.