فرد نژادپرستی که ولبک را به میمون تشبیه کرده بود شناسایی شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

جنجال های نژادپرستی در فوتبال انگلیس همه شدنی نیست و این بار نیز داستان تلخ تکرار می شود.

به گزارش تفسیری  گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبه نقل از فوتبال آنلاین فردی که در بازی چلسی-منچستریونایتد، دنی ولبک مهاجم شیاطین سرخ را مورد توهین نژادپرستانه قرار داده بود شناسایی شد.
 
   این هوادار چلسی که با تقلید حرکت میمون(مصداق رفتار نژادپرستانه در غرب تشبیه به میمون،نشان دادن موز و … می باشند) ولبک سیه چرده را مورد توهین قرار داده بود گوین کریخام نام دارد.
 
  گوین ۲۸ ساله که در تصاویر دیده می شود پس از بررسی عکس ها و فیلم های موجود شناسایی شد.این فرد که در آپارتمان خود در لچورث با خبرنگاران رو به رو شده بود،حرفی برای گفتن نداشت.
 
  جنجال نژادپرستی هر روز جلوه تازه ای از خود در فوتبال انگلیس رو می کند و گویا پایانی برای این داستان تلخ وجود ندارد.رخ دادن این گونه مسائل در سال ۲۰۱۲ جای بسی تامل دارد.
 
 از طرف دیگر باشگاه چلسی شدیدا به دنبال پیگیری پرونده کلاتنبرگ است.داوری که باشگاه چلسی و ستارگان این تیم مدعی شدند اوبی میکل را میمون خطاب کرده است.
 
  اتفاق دیگری که آبی پوشان لندنی را بسیار ناراحت کرده،بنری است که در جریان بازی دو تیم در جام اتحادیه توسط هواداران منچستر یونایتد به نمایش گذاشته شد.همان گونه که در عکس زیر می بینید هواداران منچستر کلاتنبرگ را داور،رهبر و اسطوره خطاب کرده اند.
 
  قابل توجه ایجاست که هنوز یک ماه از محکومیت کاپیتان تیم ملی انگلیس،جان تری به خاطر توهین نژادپرستانه به آنتوان فردیناند نمی گذرد.
 
 با کنار هم قراردادن همهی این اتفاقات که مسلما پایانی بر رفتار قلب هایی سیاه تر از صورت های سیاه نیست،دیگر نمی توان حرکت ریو فردیناند را تقبیح کرد.او و چند بازیکن دیگر پوشیدن لباس های ضدنژادپرستی را تحریم نمودند و در واکنش به سوال رسانه ها اعلام کردند که مقابله با این رفتار ها در فوتبال انگلیس با پوشیدن یک پیراهن به سخره گرفتن قربانیان آن می باشد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.