فرزاد فرزین: آخرین اجرای آلبوم شلیک دو شب دیگر تمدید می گردد/ در آلبوم تازه در کنار سیروان خسروی و بهروز صفاریان می خوانم

۱۱اردیبهشت،

فرزاد فرزین خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: ۱۴ اردیبهشت آخرین اجرای آلبوم شلیک را در برج میلاد به صحنه می بریم و احتمال بسیار دارد این اجرا دو شب دیگر نیز تمدید شود.

 

وی افزود: دو شبی که در نظر گرفته شده است؛ ۱۷ و ۳۱ اردیبهشت است که در تمامی این اجراها قطعات آلبوم شلیک و قطعاتی از آلبوم های قبلی را اجرا خواهیم کرد. قرار است یک سورپرایز نیز در این اجراها برای هوادارانمان داشته باشیم.

 

این خواننده تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر بر روی آلبوم تازه متمرکز شده ام که به احتمال بسیار شهریور و مهرماه ۹۲ منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله تکمیل کردن ترانه ها و ملودی ها هستیم که کارهای پایانی خود را سپری می کند. آلبوم را اواخر خرداد ماه به دفتر موسیقی ارائه می دهیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در آلبوم تازه که هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده است صحبت هایی شده که سیروان خسروی و بهروز صفاریان نیز در کنار ما حضور داشته باشند و یک همکاری تازه صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/ص-ب


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.