فرزاد هوشیار مدیر عامل برج میلاد: از این جا پارازیت ارسال نمی‌شود

۳۰ آبان ،

سه شنبه, ۳۰ آبان ساعت ۰۲:۲۵ کافه سینما

کاربری برج میلاد مخابراتی است و اگر دستگاه سیگنال در این مکان قرار گیرد تمام دستگاههای مخابراتی مخدوش می گردد به همین سبب ارسال پارازیت از برج میلاد امکانپذیر نیست.

به گزارش تفسیری کافه سینما به نقل از خبرگزاری مهر مدیرعامل برج میلاد در واکنش به شائبه هایی در مورد ارسال پارازیت از برج میلاد گفت: کاربری برج میلاد مخابراتی است و اگر دستگاه سیگنال در این مکان قرار گیرد تمام دستگاههای مخابراتی مخدوش می گردد به همین سبب ارسال پارازیت از برج میلاد امکانپذیر نیست

فرزاد هوشیار پارسیان در نشست خبری که در گنبد آسمان برج میلاد برگزار شد با اشاره به اقداماتی که در برج میلاد انجام شده است گفت: راه اندازی باشگاه پینت بال، برگزاری نمایشگاهی از غذاهای استانهای کشور در تپه های مشرف بر برج میلاد، افتتاح موزه سکه در تراز ۲۹۲ و افتتاح موزه شهرداری تهران در تراز ۲۶۱ برج میلاد در سه بخش تاریخچه، اقدامات و هدایا طراحی شده است که اجرایی می گردد

مدیر عامل برج میلاد در مورد اجرای فاز دوم برج میلاد بیان کرد: خاکبرداری کار آغاز شده و در قالب یک برنامه پنج ساله دو هتل و یک مرکز تجارت جهانی ایجاد خواهد شد.

هوشیار پارسیان در پاسخ به این سئوال که هم اکنون وضعیت رستوران گردان برج میلاد چگونه است و آیا به طور کلی تعطیل شده، گفت: در حال حاضر می توان به صورت مناسبتی از رستوران گردان برج استفاده کرد و شهروندان می توانند سفارش استفاده از رستوران وی آی پی را بدهند.

وی در مورد بهره برداری از سازه راس برج میلاد، بیان کرد:در حال حاضر سازه تمام طبقات به جز طبقه تلویزیونی که هم اکنون آنتن های تلویزیون در آنجا مورد استفاده قرار گرفته به بهره بردار تحویل داده شده و شرکت یادمان سازه تنها ماموریت نصب آنتن های دکل را به سفارش صدا و سیما عهده دار است.

هوشیار در پاسخ به این سئوال که شائبه هایی در مورد ارسال پارازیت از برج میلاد در شهر تهران وجود دارد، گفت: کاربری برج میلاد مخابراتی است و اگر دستگاه سیگنال در این مکان قرار گیرد تمام دستگاه های مخابراتی مخدوش می گردد و ارسال پارازیت ازبرج میلاد امکان پذیر نیست.

مدیرعامل برج میلاد در پاسخ به اینکه استقرار نیروی انتظامی و گشت ارشاد کنار مکانهای برگزاری کنسرت در برج میلاد با هماهنگی برج به انجام رسیده یا خیر، عنوان کرد:این مکان یک مکان عمومی است و نیروی انتظامی و گشت ارشاد می تواند در این مکان عبور و مرور کند.

وی در ادامه در مورد بحث بها های نگهداشت برج میلاد اظهار کرد: تمامی بودجه نگهداری از برج و بخشی از بودجه تاسیس توسط درآمدهای خود برج میلاد تامین می گردد و خوشبختانه با تاسیس پل کابلی بخشی از مشکلات دسترسی حل شده است.

هوشیار در بخش دیگری از سخنانش در مورد بحث تحریمات و انجام فایننس فاز دوم بیان کرد: تحریمات و تورم در تمام بخش های عمرانی تاثیر گذار بوده و بحث فاینانس فاز دوم توسط بنیاد تعاون ناجا به عنوان سرمایه گذار و مجری کار به انجام می رسد.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.