فرزامی: رسانه ای شدن استعفای فتح الله زاده درست نبود

‘غلامحسین فرزامی’ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: در نشست امروز مسوولان باشگاه استقلال تهران حضور نداشتم و در جریان نتایج این نشست و ابقای ‘علی فتح الله زاده’ مدیرعامل مستعفی این باشگاه نیستم.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانم نشست امروز ‘سیداحمد رسولی نژاد’ رییس هیات مدیره باشگاه استقلال، ‘علی فتح الله زاده’ و ‘امیر قلعه نویی’ چه نتایجی داشته است اما اینکه استعفایی در ابتدا رسانه ای و سپس منتفی شود، درست نیست.

فرزامی اظهار داشت: در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که زمان آن هنوز مشخص نیست، در خصوص موارد مختلف باشگاه که مهم ترین آن بحث قراردادهای باشگاه است، تصمیم گیری خواهد شد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران سه شنبه شب و دقایقی پیش به خبرنگار ایرنا گفت: با استعفای علی فتح الله زاده مخالفت کرده و قرار شده است مدیرعامل باشگاه استقلال همچنان به کار خود در این باشگاه ادامه دهد.

رسولی نژاد در خصوص استعفای ‘جواد زرینچه’ نیز اظهار داشت: او از دوستان خوب من است و به طور حتم هر چه سریعتر سوء تفاهمات برطرف می شود و او به هیات مدیره باز خواهد گشت.

به گزارش ایرنا، به نظر می رسد، با تلاش های ‘سیداحمد رسولی نژاد’ رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، در روزهای آینده ‘جواد زرینچه’ نیز که هفته گذشته از عضویت در هیات مدیره این باشگاه کناره گیری کرده بود، به هیات مدیره باشگاه استقلال بازگردد.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۸۵۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.