فرزند چهارم،ترنج،آسمان زردکم عمق وعقاب صحرا دربخش مسابقه

۲۴م دیماه ،

به جای نمایش در بخش جنبی/

سینماپرس-گروه سینما/فیلم‌های رزرو دو بخش سودای سیمرغ و نگاه‌نو به بخش مسابقه اضافه شدند.

به گزارشسینماپرس به سبب طولانی شدن مراحل فنی بعضی فیلم‌های منتخب دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو فیلم های رزرو این دو بخش به مرحله مسابقه اضافه شدند.

روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: از آن جایی که پیش بینی می‌شود تعدادی از فیلم‌های بخش مسابقه به سبب طولانی شدن مراحل فنی در زمان مقرر به دبیرخانه نرسند و تاکید و اصرار دفتر جشنواره بر تنظیم جدول نمایش فیلم‌ها بدون تغییر و با توجه استقبال هیئت انتخاب به درخواست دبیر جشنواره، پنج فیلم رزرو به بخش مسابقه اضافه می‌شود.

برپایه این خبر، عناوین فیلم‌ها به این ترتیب اعلام شد: «عقاب صحرا (مهرداد خوشبخت)»، «آسمان زرد کم‌عمق (بهرام توکلی)»، «فرزند چهارم (وحید موساییان)»، «ترنج(مجتبی راعی) در بخش مسابقه سینمای ایران وفیلم «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی در بخش مسابقه فیلم‌های اول (نگاه نو)».

شایان ذکر است جدول برنامه نمایش فیلم‌ها اواخر دی‌ماه روی پایگاه اینترنتی سامانه فروش بلیط قرار خواهد گرفت.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۹۵۴


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.