فرسودگی مدارس دلیل استفاده از کانکس برای دانش آموزان

رحیم زمانی در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به کمبود کلاس درس برای پایه ششم ابتدایی گفت: دو هزار و ۱۰۰ کلاس برای تدریس پایه ششم ایجاد شده است؛ هم اکنون نیازمند ایجاد ۱۰کلاس جدید و ۱۰ کانکس برای دانش آموزان این پایه هستیم.

 وی درباره ضرورت تحصیل دانش آموزان در کانکس توضیح داد: تعدادی از مدارس در شهرستان های تهران فرسوده بوده و باید در ۲-۳ سال آینده تخریب و نوسازی شود، به همین منظور درصدد برآمدیم تا هزینه های اضافی را کنار گذاشته و با ایجاد کانکس فضای لازم را برای دانش آموزان ایجاد می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با بیان این که امسال برای نخستین بار است که پایه ششم ابتدایی در مدارس سراسر کشور تدریس شده بر همین اساس و به منظور آشنایی والدین با تغییر و تحولات نظام جدید آموزشی به صورت نمادین نخستین مراسم افتتاحیه پایه ششم ابتدایی در شهرستان ورامین برگزار شد ،گفت: برگزاری این افتتاحیه ها در سایر شهرستان های تهران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم ها در سایر شهرستان ها نیز ادامه دارد، افزود: بسیاری از خانواده ها از روند آموزش معلمان و همچنین محتوای کتاب در این پایه اطلاع نداشته که با برگزاری این افتتاحیه ها اطلاعات والدین و خانواده ها در این زمینه افزایش چشم گیری داشته است.

 

به گفته زمانی با توجه به اینکه پایه ششم ابتدایی برای نخستین بار امسال تدریس می شود قطعا نواقصی در ابتدای کار هم برای معلم و هم برای دانش آموز بوجود خواهد آمد که این نواقص را با برگزاری کلاس های رفع اشکال برطرف خواهیم کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.