فرشید طالبی در پاسخ به شایعه انتقالش به استقلال:باشگاه تراکتور باید تصمیم نهایی را بگیرد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فرشید طالبی می گوید استقلال تیم بزرگی است،اما او با تراکتور قرارداد دارد و مسئولان این تیم باید در این باره تصمیم بگیرند.

به گزارش ممتاز؛در روزهای قبل بحث نقل و انتقالات زمستانی استقلال تهران وارد فاز تازه ای شد و یکی از لیدرهای باشگاه استقلال در برنامه پاییز ۹۲ رادیو ورزش به نوعی سه خرید زمستانی قلعه نویی را لو داد.
وی از کرار جاسم،آرش افشین و فرشید طالبی نام برد. بازیکنانی که طی هفته های قبل نیز بحث انتقالشان به استقلال مطرح بوده است.
یکی از این بازیکنان مدافع تراکتورسازی است که به سبب در پیش بودن جام جهانی دوست دارد بیشتر از این ها برای تراکتور بازی کند تا بازی اش به چشم کروش بیاید.

طالبی در این باره می گوید:«من اکنون بازیکن تراکتور هستم و با این تیم قرارداد دارم.با تمام وجود در خدمت تراکتور و طرفداران خونگرمش هستم و این حرفم را در عمل هم ثابت کرده ام. استقلال تیم بزرگی است اما برای پیوستنم به این تیم، باشگاه تراکتور باید تصمیم بگیرد به هر حال من با تراکتور قرارداد یک ساله دارم.»
مدافع تراکتور در پاسخ به این سوال که ترافیک مدافعان در این تیم رقابت سختی را بین مدافعان تراکتور بوجود آورده می گوید:«من عاشق رقابت هستم و اعتقاد دارم با رقابت سالم زمینه ترقی و پیشرفت بسیار بیشتر است. من می توانستم ابتدای فصل به تیمی ضعیف بروم که بتوانم با خیال راحت بازی کنم اما تیم خوب تراکتور را انتخاب کردم که بتوانم با سایر مدافعان این تیم رقابت کنم. به نظرم در رقابت سالم به انسان کمک می گردد تا در هر کاری که دارد پیشرفت کند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.