فرشید طالبی: مصدومیت من در برابر محبت مردم تبریز چیزی نیست/پشیمان نیستم که به استقلال نرفتم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – فرشید طالبی می گوید بسیار خوشحال است که توانسته در تبریز بماند و برای هواداران تراکتورسازی بازی کند.

مهدی بذرافکن : شاید هیچ کسی فکر نمی کرد فرشید طالبی با آن مصدومیت شدید بتواند نیمه دوم هم برای تراکتورسازی بازی کند و از آن مهمتر بهترین بازیکن بازی شود.

طالبی در گفت و گو با خبرآنلاین می گوید:خدا را شکر بازی مهمی را بردیم. یک بازی حساس که همه از آن به عنوان یک فینال زودرس یاد می کردند. این بازی می تواند آغاز بسیار خوبی برای ما در نیم فصل دوم باشد.

*بازی حساس را بردید؟

خدا را شکر در این بازی پیروز شدیم. این یک بازی حساس بود که همه از آن به عنوان فینال زودرس نام می بردند. بچه های تیم ما بسیار زحمت کشیدند و توانستیم با تمهیدات کادر فنی بر پرسپولیس غلبه کنیم.

*چگونه مصدوم شدی. اصلا چه اتفاقی در آن لحظه افتاد؟

راستش از آن صحنه چیزی در خاطرم نیست. فقط یادم می آید برای زدن یک توپ به هوا پریدم و دیگر چیزی در خاطر ندارم.

*الان وضعیت مصدومیتت چگونه است؟

پیشانی ام شکسته و بخیه خورده. درد هم دارم . البته پزشکان تیم، مرا زیر نظر دارند. بعد از بازی برای رسیدگی بیشتر به بیمارستان منتقل شدم. در آنجا نیز قسمت شکسته شده صورتم مورد معاینه قرار گرفت و خدا را شکر الان هرچند درد دارم اما احساس می کنم نسبت به چند ساعت قبل بهترم. این را هم بگویم این مصدومیت من در برابر لطف و محبت طرفداران تراکتور و مردم تبریز چیزی نیست.

*انگار علی کریمی هم بسیار نگران مصدومیتت بود؟

علی کریمی یکی از بزرگترین فوتبالیستهای ماست. همه بچه ها لطف داشتند و نگران بودند. علی کریمی در بین دو نیمه که مداوا بر روی سرم انجام می شد به صورت کامل بالای سرم بود و به من روحیه می داد.از او ممنونم.

*در این بازی از طرف کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شدی؟

خوب این هم لطف خدا بود. بچه های تیم زحمت کشیدند و من به نوعی نماینده انها بودم. آنها همه زحمت کشیدند و مهم پیروزی تراکتور بود که به لطف خدا این مهم حاصل شد.

*نیم فصل شایعه رفتننت به استقلال جدی تر از قبل شده بود از این که به استقلال نرفتی پشیمان نیستی؟

استقلال تیم خوب و مردمی است. من همان وقت هم گفتم که در اینجا تنها چیزی که دلگرمم می کند بمانم محبت بسیار بسیار هواداران تراکتور است. من قول دادم در تراکتور بمانم و با تمام وجود برای تیمم بازی کنم. همین که طرفداران پرشور تراکتوراز من راضی باشند برایم کافی است.

*تو سابقه قهرمانی با ذوب آهن و سپاهان را در کارنامه داری. فکر می کنی بتوانی با تراکتور نیز این افتخار را کسب کنی؟

به هر حال تراکتور تیم بزرگی است و نشان داده که قابلیت های بسیار بالایی دارد. من و سایر بازیکنان و کل مجموعه تراکتورسازی تلاش می کنیم ان شاالله امسال لااقل یک جام برای هواداران پرشور تراکتوربدست آوریم. 

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.