فرکی: امیدوارم با برتری برابر پرسپولیس از وضعیت موجود خارج شویم

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، ساعت ۲۰ روز چهارشنبه

(پس فردا) در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار می شود.

‘حسین فرکی’ که روز دوشنبه با خبرنگار ایرنا گفت و گو می کرد، اظهار داشت: میل به پیروزی در این مسابقه نزد بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان زیاد است و امیدوارم بتوانیم با اجرای برنامه خود در زمین، سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: البته تیم پرسپولیس تهران در جدول، وضعیتی مشابه تیم فوتبال فولاد خوزستان دارد، از این رو آنان هم سخت نیازمند پیروزی در این مسابقه هستند.

فرکی گفت: تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل اینکه دیدار شهرآورد را در مقابل تیم استقلال واگذار نکرد، یک مقدار با روحیه بهتری نسبت به گذشته به شهر اهواز خواهد آمد.

وی اظهار داشت: اگرچه تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکن شش ملی پوش شکل گرفته است اما این تیم هم همانند تیم فوتبال فولاد خوزستان هنوز ترکیب نهایی خود را نشناخته و من امیدوار هستم با کسب سه امتیاز این مسابقه، وضعیت خود را سر و سامان بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گرما را یکی از عوامل دانست که این تیم در شهر اهواز نتیجه نمی گیرد و گفت: دلیل آن هم بازی خوبی است که بازیکنان ما در تهران در مقابل راه آهن انجام دادند و اگر در آن بازی نتیجه نگرفتیم، علتش بدشانسی بود.

وی به تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: از این تیم شناخت کافی داریم و به همین دلیل روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم ، ضمن آنکه توصیه های لازم را در مورد این بازی به بازیکنان خود ارایه داده ایم.

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران که در حال حاضر با ۵ امتیاز در مکان های سیزدهم و پانزدهم جدول قرار دارند، تا کنون ۲۰ بار در لیگ برتر با هم مسابقه داده اند.۳

۶۳۹/۶۴۲

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۳۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.