فرکی : حق ما مقابل پرسپولیس برد بود

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان وپرسپولیس تهران ازهفته هفتم لیگ برتر باشگاه های ایران که امشب درورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت .

حسین فرکی که درپایان این مسابقه با خبرنگاران گفت وگو می کرد ،اظهارداشت : توپ در نیمه اول این بازی دراختیار ما بود بطوری که صاحب یک ضربه پنالتی شدیم ، یک توپ به تیردروازه زدیم وصاحب دو موقعیت گل دیگرشدیم .

وی اضافه کرد : وقتی پنالتی را ازدست دادیم یک مقدارتمرکز بازیکنان ما بهم خورد، لیکن آنان توانستند درادامه بازی اختیار بازی را در دست بگیرند.

فرکی گفت : درنیمه دوم درحالیکه اختیار بازی دردست ما بود برخلاف جریان بازی یک گل خوردیم .

وی افزود : این گل برای مدت کوتاهی درکارما تاثیرمنفی گذاشت لیکن بازیکنان توانستند به خود آمده وگل مساوی رادردقیقه ۹۰وارد دروازه پرسپولیس کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارداشت : به من گفتند گلی را که ما نیمه اول به ثمررساندیم وداور آن راآفساید گرفت گل درستی بوده است .

وی به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان اشاره کرد وگفت : بر اساس شناخت از تیم پرسپولیس بازیکنان را وارد زمین کردم و حریف انتظار آن را نداشت، همین امر تمرکز آنان را بهم زد و بازیکنان ما فشار زیادی بر تیم حریف وارد کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به حادثه پرتاب سنگ ازسوی یک تماشاگر بسوی خود که منجربه شکسته شدن پیشانیش شد اشاره کرد وگفت : این یک توهین به تماشاگران خوزستان است لذا مسوولان امر باید جلوی چنین حوادثی را بگیرند تا چنین افرادی وارد ورزشگاه نشوند.

۶۳۹/۶۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۹۶۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.