فرکی : فولاد خوزستان شایسته این باخت نبود

حسین فرکی که درخاتمه بازی تیمش دربرابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان (شب گذشته ) دراهواز با خبرنگاران مصاحبه می کرد گفت: واقعیت این است که ما شایسته این باخت نبودیم زیرا به شرایط تیمی خودمان باختیم .

وی اضافه کرد : درحالی که بازی وتوپ در دست تیم ما بود برخلاف جریان بازی گل خوردیم که متعاقب آن دومین گل را هم خوردیم که این مساله باعث بوجود آمدن استرس در میان بازیکنان فولاد خوزستان شد.

فرکی با تبریک این برد به تیم فوتبال سپاهان گفت : دراواخر نیمه اول بازیکنان ما موفق شدند یکی از دوگل خورده را جبران و به بازی برگردند .

وی افزود : درنیمه دوم تیم ما شروع خوبی داشت، بطوری که توپ و زمین را دراختیار داشتیم اما تیم فوتبال سپاهان با روی آوری به ضد حمله موفق شد سومین گل خودرا هم به ثمربرساند که این گل باعث شد بازیکنان ما سازماندهی خودرا ازدست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با پذیرفتن مسوولیت این باخت اظهارداشت: من ازهواداران این تیم تقاضا دارم صبرداشته باشند زیرا تازه ما اول لیگ هستیم و زمان برای جبران این باخت وجود دارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان چهارشنبه شب در دومین هفته ازمسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران درخانه با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

۶۳۹/۶۴۲**۱۵۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۵۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.