فرماندار: امنیت و آرامش سبب سرمایه گذاری های خوبی در مهاباد شده است

۲۹م اسفند ،

خضر کاک درویشی روز چهارشنبه در آستانه آغاز سال نو در دیدار با معتمدین، اصناف و بازاریان این شهرستان هدف نظام جمهوری اسلامی را ایجاد بستری مناسب برای خدمت رسانی به مردم و برآورده کردن نیازهای آنان عنوان کرد .

وی اظهار داشت: این بستر در شهرستان مهاباد تاکنون بخوبی مهیا شده که این عامل به تحقق سرمایه گذاری و ایجاد طرح های بزرگ و ماندگاری منجر شده است.

کاک درویشی طرح های راه آهن و پتروشیمی را از جمله این سرمایه گذاری ها عنوان کرد و گفت: با افتتاح این دو پروژه شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش این منطقه خواهیم بود.

وی یادآور شد: امنیت خوب این شهرستان همچنین سبب شده تا همه ساله مهاباد شاهد حضور انبوه بسیاری از مسافران در تعطیلات تابستانی و نوروزی باشد .

فرماندار مهاباد از آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: همه شرایط برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان با تلاش دستگاه های دست اندرکار فراهم شده است.

حاضران در این نشست نیز در ادامه از عملکرد فرماندار و مسوولان اجرایی در راستای همکاری و تعامل بخش های مختلف از جمله تنظیم بازار و ایجاد ارتباط مناسب با مردم قدردانی کرده و لوح تقدیری به از فرماندار مهاباد اهدا کردند .

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.