فرماندار: ایلام آماده استقبال کم نظیر از پیکرهای معطر شهدای گمنام است

به گزارش ایرنا، ˈولی الله حیاتیˈ روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی آیین تشییع پیکر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایلام اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و انقلابی شهرستان باید امکانات خود را برای استقبال از فرزندان روح الله بسیج کنند.

وی افزود: شهدا صاحبان اصلی و چراغ های هدایت و راهنمای مردم و مسوولان نظام اسلامی هستند و بر تمامی آحاد ملت فرض است که با گرامیداشت یاد و خاطره آنان در زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: تشییع پیکر شهدای گمنام باعث زنده شدن پیام بیداری، ولایت مداری و پایمردی بر اصول و ارزش های انقلاب در جامعه می شود.

حیاتی اضافه کرد: ۲۵ مهر پیکر مطهر شش شهید گلگون کفن و گمنام دوران سراسر افتخار دفاع مقدس در شهرهای ایلام و مهران تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی ادامه داد: دو تن از این شهدا در دانشگاه ایلام، یک تن در در مقر تیپ امیرالمومنین (ع) ایلام در بانروشان و سه تن نیز در محل ورودی شهر مهران به خاک سپرده می شوند.

فرماندار ایلام گفت: این آیین روز سه شنبه هفته آینده در شهر ایلام ساعت ۹ صبح از محل میدان شهدا تا سپاه ناحیه ایلام برگزار می شود.

حیاتی بیان کرد: تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در دانشگاه ایلام و منطقه عملیاتی بانروشان صبح روز سه شنبه و در شهر مهران بعد از ظهر همان روز برگزار خواهد شد.

وی در پایان از آحاد مختلف مردم ایلام خواست با حضور گسترده و حماسی خود بار دیگر ضمن ادای دین به شهدای والامقام فرهنگ ولایت مداری و شهیدپروری خود را نشان دهند. ک/۲

۵۴۰/۵۶۵

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.