فرماندار بجنورد: ۶۰ درصد اعتبارات سفر رهبری در حساب دستگاه ها است

۱۳م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈسید محمد پاکمهرˈ روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان، گفت: لازم است مسوولان دستگاه های مرتبط در شهرستان تا قبل از پایان سال جاری طرح ها را اجرایی کنند.

وی افزود: در مرحله اول اعتبارات سفر رهبری ۵۶۵ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال برای این شهرستان درنظرگرفته شده است و تخصیص آن نیز تا پایان سال مالی ۱۰۰ درصد است.

وی از دستگاه مرتبط خواست در جذب اعتبارات مرحله نحست سفر رهبری با دقت و برنامه ریزی شده عمل کنند.

فرماندار بجنورد افزود: از این اعتبار، ۱۹۰ میلیارد ریال آن به شرکت آب منطقه استان برای اجرای سد های ˈسومبارˈ و ˈقزل داشˈ ، ساماندهی رودخانه مرزی سومبار و آبرسانی به شهر بجنورد اختصاص یافته است.

وی تامین آب آشامیدنی شهر ˈ رازˈ تکمیل و بهره برداری از فاضلاب شهرک فرهنگیان بجنورد، آبرسانی روستایی، تکمیل فاضلاب روستای ˈ تازه قلعهˈ، تکمیل بیمارستان ارتش، احداث ۶۰۰ واحد مسکن شهری و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی ارزان قیمت، دانشگاه بجنورد، راه روستایی، دانشگاه علوم قرآنی، برقرسانی روستایی، ساخت ۹ فضاهای آموزشی و تجهیز مرکز آموزشی فرهنگیان امام صادق (ع) را از جمله طرح های توزیع اعتبار شده، برشمرد.

وی از آموزش و پرورش به خاطر اختصاص دادن اعتبار سفر رهبری به ساخت فضاهای آموزشی تازه و شرکت گاز به خاطر آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۱ روستای این شهرستان از محل اعتبارات سفر رهبری تقدیر کرد.

رهبر معظم انقلاب از ۱۹ تا ۲۶ مهر امسال میهمان مردم استان خراسان شمالی بودند. ک/۲

۶۲۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.