فرماندار بستک برتوجه شهرداری نسبت به بهبود وضعیت شهرسازی تاکید کرد

۰۵م اسفند ،

به گزارش یکشنبه ایرنا، محمد مشتاق زاده رنشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بستک افزود: شوراها در اولویت بندی مشکلات،کمک به برنامه ریزی در شهرداری ها، همکاری در ایجاد منابع درآمدی پایدار و مدیریت اعتبارات و هزینه ها نقش خود را ایفا کنند تا شاهد رشد و توسعه در ابعاد گوناگون در شهر بستک باشیم.

وی ضمن قدردانی از تعامل مثبت شهرداری و شورای اسلامی، خواستار ارائه خدمات مطلوب در تمامی محله ها، معابر وساماندهی بازار شهر شد و بر ارائه خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.

نماینده عالی دولت درشهرستان بستک اظهارکرد: شهرداری نیز باید به صورت منظم اقدامات مربوط به توسعه شهر بستک را پیگیری و اجرا کنند و در انجام خدمت به مردم و توجه به خواسته های آنان تلاش نمایند.

وی خواستار تعامل بیشتر ادارات با شورای شهر بستک شد و افزود: در راستای رفع مشکلات مردم و نیازهای شهر بستک باید تعامل بیشتری میان ادارات و شورای شهر ایجاد شود که فرمانداری در ایجاد این تعامل نقش مهمی را ایفا می کند.

فرماندار بستک درادامه خواستار تکریم ارباب رجوع، رعایت ضوابط طرح های جامع و هادی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، رعایت ضوابط بودجه و آئین نامه معاملات، بازدید از نقاط مختلف شهر و اشرافیت بر موضوعات شهر شد.

مشتاق زاده در پایان بر اتمام پروژه های نیمه تمام، ایجاد بازارچه مرغ با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و صنف مرغداران، جابجایی صنوف مزاحم و استفاده صحیح از نخاله های ساختمانی، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی ویژه نوروز و ایجاد طرح مشارکتی نهضت پیاده روها تاکید کرد. ک/۳

۷۱۹۵/۶۶۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.