فرماندار بشرویه : استکبار درمقابل بیداری مسلمین مجبور به عقب نشینی است

ˈغلامرضا پور سلطانیˈ در تجمع اعتراض آمیز اصناف شهرستان بشرویه نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) افزود : امروز تمام دنیا حرکت ضد اسلامی مستکبران را محکوم می کنند .

وی اظهار داشت : بر خلاف انتظار امریکا و صهیونیسم حرکات ضد اسلامی و اهانت آمیز آنان برای منزوی کردن اسلام و مسلمین چیزی از ارزش دین مبین اسلام و عظمت نبی اکرم (ص) در دنیا نکاسته است .

پور سلطانی ادامه داد : برانگیختن کنجکاوی غیر مسلمانان نسبت به شناخت شخصیت پیامبر اعظم (ص) و مکتب اسلام آنان را به دفاع و پشتیبانی از مسلمانان و تمایل به اسلام راغب کرده است .

فرماندار بشرویه افزود : اکنون تمام مسلمانان در بند طاغوت بیدار شده اند و در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان تا پای جان ایستاده اند .

وی تاکید کرد : موج بیداری که در بین مسلمین دنیا در جریان است ارمغانی از انقلاب اسلامی ایران می باشد و همین امر سبب شده که دشمن در راس حملات خویش ایران را در کانون توجه خود قرار دهد .

پورسطانی اظهار داشت : امریکا و اسراییل خشمگین و ناراضی از اقتدار و عظمت ایران از هیچ نقشه و وسیله ای فروگذار نیستند اما انقلاب اسلامی ایران بی اعتنا به این حربه ها توفنده در مسیر ظلم ستیزی و ارزشهای متعالی خود حرکت می کند .۱۱۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.