فرماندار خرمشهر:شخصاپیگیر مشکلات کتابخانه های عمومی خواهم شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، ˈعبدالله حسینیˈ افزود: از اساسی ترین و اصلی ترین مشکل کتابخانه ها خالی بودن حساب انجمن بوده که موجب صدمات و آسیب های بسیاری به کار کتابخانه ها شده است.

وی اظهار داشت: پرداخت نشدن نیم درصد درآمد شهرداری به این نهاد مشکلات بسیاری برای کتابخانه ها ایجاد کرده است بطوریکه کتابخانه ها در هزینه های جاری هم مشکل دارند.

حسینی از رییس اداره کتابخانه ها خواست تا میزان بدهی های شهرداریها به اداره کتابخانه های عمومی را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام کنند تا پیگیری های ویژه و لازم صورت گیرد.

وی افزود: مشکل دیگر بعدی در خصوص احداث کتابخانه مرکزی خرمشهر می باشد که در دور سوم سفرهای رییس جمهوری و هیات دولت به استان خوزستان ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان تصویب شد و بنا بود زمینی به همین منظور اهدا شود و بودجه ساخت آن تصویب واجرا گردد که این کار را نیز شخصا پیگیری خواهم کرد.

در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم و فنون و کتابخانه های عمومی خرمشهر منعقد و بر اساس آن نیازهای تخصصی اعضای کتابخانه ها از طریق آن دانشگاه تامین شود.

۷۱۰۳/۵۳۸

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.