فرماندار شهرستان گرمسار: سپاه، بی ادعا از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می‏ کند

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۵۳:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرماندار شهرستان گرمسار در جمع پاسداران و بسیجیان در سپاه ناحیه گرمسار گفت: سپاه نماد نیست، سپاه اصلی است که در تمامی عرصه‏های انقلاب وارد شده و عاشقانه و بی ادعا از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، شاهپور علائی مقدم افزود: سپاه در همه زمینه‏ها یار و یاور نظام بوده است و می‏توان گفت نگرش در سپاه هیچ گاه تک بعدی نبوده و این نهاد در تمامی زمینه ها گام‏های اساسی برداشته است.
وی تصریح کرد:‌سپاه با تمام توان وارد عرصه سازندگی شد و تمامی خسارات را با تدابیر خوبی پشت سر گذاشت و بعد در عرصه‏های فرهنگی گام‏های موثر و مفیدی برای تبیین انقلاب اسلامی و ارزش‏های آن برداشت.
فرماندار شهرستان گرمسار تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) آرزویش صادر شدن انقلاب اسلامی بود و به امید پروردگار و هدایت‏های بی‏بدیل مقام معظم رهبری، شاهد بیداری اسلامی در تمامی مناطق هستیم و این موضوع حاصل ایستادگی مردم ایران و همکاری و همدلی مسئولین است.
علائی مقدم افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای اسلامی است و مهمترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با بسیاری از انقلاب های دیگر بنا شدن آن بر پایه ارزش های دینی است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۵۳۲۷۲۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.