فرماندار مهران: مسوولان در گسترش فعالیت‌های فرهنگی تلاش کنند

به گزارش ایرنا، ˈعباس نصراللهیˈ صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: حضور پی گیر و پیوسته مسوولان دستگاه های اجرایی عضو در نشست های شورای فرهنگ عمومی می تواند سیاست های اجرایی آن را که به صورت کارشناسی طراحی می شود به عنوان فرهنگ در جامعه تنظیم و اجرا کند.

وی اضافه کرد: مصوبه های شورای فرهنگ عمومی قانونی و قابل اجراست باید تمام دستگاه های این حوزه به سبب اهمیت موضوع همکاری و همراهی لازم انجام دهند.

فرماندار مهران همچنین با اشاره به تدفین و تشیع شهدای گمنام در مهران گفت: یکی از وظیفه های شورای فرهنگ عمومی معرفی شجاعت و از خود گذشتگی شهدا به نسل سوم است زیرا این کار مهم می‌تواند رشادت و مقوله شهادت طلبی را به عنوان اصلی‌ترین فرهنگ در جامعه حفظ و نهادینه کند.

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی مهران نیز در این نشست از اعضا خواست با تعهدهای اخلاقی و همکاری مشترک مصوبه های شورا را اجرایی کنند.

حجت الاسلام ˈروح الله ولدبیگیˈ افزود: تا زمانی که فرهنگ اصلاح نشود، موفقیت در بخش‌های دیگر حاصل نخواهد شد، بنابراین باید تلاش کرد زیر ساخت‌های فرهنگی این شهرستان اصلاح شود.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه های دولتی عضو و غیر عضو در زمینه فرهنگ عمومی با یکدیگر تاکید کرد و این مهم را از ضرورت های ارتقا افزایش فرهنگ عمومی جامعه

دانست.ک/۲

۷۱۷۰/۵۶۵

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.