فرمانده سپاه دشتی : ایران اسلامی، ام القرای جهان اسلام است

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه دشتی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و تجدید حیات دوباره اسلام، ام القرای جهان اسلام و نقطه امید آزادی خواهان جهان است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ پاسدارمراد کاظمی در همایش حلقه های فعال شجره طیبه صالحین و سر گروه های آنان که در سالن ورزشی شهدای کاکی برگزار شد.
وی اظهار داشت: بهانه دست یابی ایران به سلاح هسته ای، فشار و تحریم اقتصادی ابزارهایی است که دشمن برای تغییر رفتار مقامات و ملت ایران از آن استفاده می کند.
فرمانده سپاه دشتی افزود: ملت ایران با داشتن رهبری حکیم و مقتدر در برابر تمام توطئه های دشمنان ایستاده و زره ای از حق مسلم خود عقب نشینی نخواهد کرد.
وی ایران اسلامی را پرچمداراسلام ناب محمدی در جهان دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و تجدید حیات دوباره اسلام، ام القرای جهان اسلام و نقطه امید آزادی خواهان جهان است.
کاظمی گفت: شجره طیبه صالحین بر بنای ایجاد یک نظام تربیتی و معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیج است که با استفاده از ظرفیت های علمی و معنوی نظام اسلامی، موجبات ارتقاع آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می کند.
وی یادآورشد: مبارزه با جنگ نرم دشمن و ایجاد زمینه مناسب برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان یکی دیگر از کارکردهای شجره طیبه صالحین است.
فرمانده حوزه ولی عصر(عج) کاکی نیز گفت: شجره طیبه صالحین طرحی انسان ساز است. سروان پاسدارعبدالله اسکندری افزود: هدف طرح صالحین تربیت انسان های بصیر و خود ساخته برای مجاهدت دررکاب امام زمان(عج) است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.