فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد :هدف فشارهای اقتصادی دشمنان جلوگیری از پیشرفت علمی کشور

شنبه ۱۷ تیر – ۱۱:۳۴:۰۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هدف فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و عملیات روانی دشمن جلوگیری از پیشرفت‌های علمی و فرهنگی ایران اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم راه‌اندازی و فعالیت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل بارزسی استان مرکزی در اراک افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه مطرح است.
وی تاکید کرد: ادبیات تحریم در دنیا به پایان رسیده و ملت ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی برابر دشمنان به دنیا ثابت کرده اند در ادامه مسیر آرمان های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: برای شکست دشمن در جنگ نرم باید فرهنگ بسیجی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.
سردار ابوحمزه بیان کرد: امروز بسیج در همه عرصه ها آماده دفاع همه جانبه از اسلام، قرآن، ولایت فقیه و کیان اسلامی است و شایستگی های خود را در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کرده است.
وی یادآور شد: بسیج برگرفته از قرآن، فرهنگ علوی، نبوی، حسینی، فاطمی و مهدوی است و به همین خاطر همواره در انجام ماموریت های خود موفق خواهد بود.
مدیرکل بازرسی استان مرکزی در ادامه این نشست گفت: بسیج مدرسه عشق است و به لحاظ نیازهای انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل تاسیس شد. ابوالفضل غنچه ارغوان افزود: بسیج بر اساس اعتقادات اسلام ناب محمدی (ص) تشکیل شد و در دفاع از ملت و اسلام کارنامه بسیار درخشانی دارد.
وی اضافه کرد: با حضور بسیجیان در بخش های مختلف کشور، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و منشا تحولات بزرگی در منطقه و جهان شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۷۱۱۳۴۰۵۰۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.