فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:تفکر بسیجی همواره نابود‌کننده جبهه باطل و تقویت‌کننده اسلام است

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۵:۴۵:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین قدرت معنوی بسیجیان را همواره موجب خفت و شکست متجاوزان دانست و گفت: تفکر بسیجی همواره نابود‌کننده جبهه باطل و تقویت‌کننده اسلام است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار سالار آبنوش در مراسم افتتاحیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج که در سالن تربیت بدنی این شهر برگزار شد با قدردانی از حضور با شکوه رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد: در ماه مبارک رجب قرار داریم که باید با بیشتر کردن عبادات و ستایش‌های خود در این ماه پرخیر و برکت زمینه را برای قرب هر‌چه بیشتر به خداوند متعال فراهم کنیم.
وی با اشاره به لزوم توجه به معنویات در زندگی برای دست‌یابی به تعالی و رشد حقیقی تصریح کرد: همه ما باید سعی کنیم با مراقبت مستمر و دوری از گناهان و کج‌روی‌ها خودسازی کنیم که موجب رضایت خدا قرار گیرد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: باید با راز و نیاز خالصانه از خداوند متعال و صاحب کمال بخواهیم که توفیق عبادتش را هرگز از ما نگرفته و همواره به ما سعادت و خیر مضاعف در دنیا و آخرت عنایت فرماید.
آبنوش با بیان اینکه فلسفه تشکیل چنین محافلی در جامعه برای همگان مشخص و واضح است، بیان کرد: نهاد سپاه که برخاسته از بطن مردم مسلمان و هم‌زاد با انقلاب اسلامی است در واقع جزو تفکیک‌ناپذیر و لا‌ینفک اصول و ارزش‌های والای انقلاب شکوه‌مند جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه در هر زمان که نام و عنوان سپاه پاسداران در محفلی نقل می‌شود بلافاصله نام بلند‌آوازه انقلاب اسلامی در اذهان همگی متجلی شده و تبلور پیدا می‌کند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که با انقلاب رشد و توسعه یافته است و توانسته خود را به مراحل و درجات بالای اقتدار و عزت برساند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه اگر شما به آرم این نهاد مقدس توجه کنید نامی از ایران را در آن نمی‌بینید، تصریح کرد: هنگامی که در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی اساسنامه تأسیس و راه‌اندازی نهادی به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به محضر مبارک امام راحل بردند ایشان با قلمی که در دست داشت عنوان ایران را از پایان جمله حذف کرد، چرا که می‌دانست سپاه پاسداران نه تنها برای مردم انقلاب اسلامی بلکه نهادی جهانی و متعلق به تمام مسلمانان عالم است.
آبنوش با بیان اینکه افتخار سپاه همواره پاسداری از دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: همه باید برای نگهداری از آنچه که امام راحل و فرزندانش برای ما به یادگاری گذاشتند، تمام تلاش و همت خود را به کار ببندیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرز و خاک مشخصی نداشته و همواره در عرصه‌های جهانی به تبلیغ و اشاعه احکام اسلامی می‌پردازد، اذعان کرد: با مطالعه گذری از تاریخ بشری متوجه می‌شویم که تمام انقلاب‌ها و نهضت‌هایی که تا‌کنون در نقاط و سرزمین‌های مختلف به وقوع پیوسته هیچ‌گونه استمرار و پایداری طولانی نداشته و پس از مدتی در مرحله از هم‌گسیختگی قرار گرفته، اما نظام اسلامی ایران نه‌ تنها افت و کج‌روی نداشته بلکه روز‌به‌روز بر عزت و افتخارش افزوده شده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: تلاش برای فتح قله‌های افتخار و استقلال باید همواره در رأس فعالیت‌ها و کار‌های دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد.
آبنوش با اشاره به اینکه حواشی متعدد تا‌کنون نتوانسته خدشه‌ای را بر پیکره عظیم انقلاب اسلامی وارد کند، تصریح کرد: نظام اسلامی روز‌به‌روز پخته‌تر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا‌کنون سه دهه از دوره‌های افتخار انقلاب اسلامی گذشته و هم‌اکنون در آغاز دهه چهارم آن هستیم، عنوان کرد: همه باید تا پایان عمر مدیون خداوند متعال باشیم که این‌گونه انقلاب با برکت و مقتدری را به تمام ملت عطا کرد و به ما توفیق داد که در آن به کار و خدمت بپردازیم و جلو برویم.
آبنوش تأکید کرد: ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی امروز با تبعیت کامل از ولایت فقیه در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی گام برداشته و همواره موجب نابودی و شکست کامل جبهه کفر و نفاق می‌شوند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۷۴۵۲۵۹۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.