فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان سمنان:سپاه هراسی توطئه شوم دشمنان انقلاب است

جمعه ۲ تیر – ۰۱:۴۰:۵۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا –  فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان سمنان، گفت: پشتیانی و همراهی سپاه و بسیج از ولایت فقیه مایه ترس و دلهره دشمنان داخلی و خارجی شده است؛ در نتیجه یکی از توطئه‏ های آنها در این راه سپاه هراسی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار علی استادحسینی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته پاسدار در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد، افزود: دشمنان پس از پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس، تلاش‏های گسترده و توطئه‏های مختلفی برای ایجاد آشوب و تفرقه میان مردم انجام داده ‏ند و هر بار به دلیل هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش‏های بی‏دریغ پاسداران و بسیجیان در دفاع از انقلاب، با شکست مواجه شده ‏اند.
وی با بیان اینکه روز سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین (ع) نامگذاری شده است، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) در وصف امام حسین (ع) فرمود «حسین کشتی نجات و چراغ هدایت است»؛ و امام (ره) این روز را به عنوان روز پاسدار انتخاب کردند، چون پاسداران همان کشتی نجات و چراغ هدایت را انتخاب کرده‌اند و برای رسیدن به ساحل نجات،‌ پاسداران در پاسداری از انقلاب و نظام الگوی خود را حسین بن علی (ع) قرار داده ‏اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) در واقعه خونین کربلا فرمود”حرامزاده پسر حرامزاده مرا بین دو انتخاب قرار داده است یکی جنگ و خونریزی و دیگری سازش و ذلت، وهیهات من الذله” و پاسداران که خون حسین (ع) در رگ‏های آنها جاری است با همین شعار آمدند و گفتند اگر قرار است دین و انقلاب نباشد، پس ای شمشیرها بیایید و ما را در بر گیرید.
سردار استادحسینی افزود: پاسداران همان راهی را ادامه می‏دهند که امام حسین (ع) آن را نشان داده است و انشاء الله تا سپردن این پرچم به صاحب اصلی‏اش در همین راه ثابت قدم خواهند ماند.
وی اظهار داشت: سپاه در برهه ‏ای که جنگ، جنگ سخت بود، در هشت سال دفاع مقدس مردانه پای کار آمده و در برهه ‏ای که جنگ نیمه سخت بود، مانند فتنه ۸۸ باز هم سپاه در صحنه بود و خواهد ماند و اکنون نیز در جنگ نرم، هر جا که احساس شود خطری انقلاب را تهدید می‏کند، سپاه از نظام دفاع می کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه استان سمنان روز شمار هفته سپاه را سپاه توانمندی ها و دستاوردها، سپاه بصیرت و آینده نگری، سپاه تحول و تعالی و انعطاف پذیری در حمایت از کار، تولید و سرمایه ملی، سپاه ایثار و شهادت و دفاع، سپاه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی، سپاه تبعیت پذیری و ولایت پذیری و سپاه، قرآن و شایستگی پاسداری عنوان کرد. سردار استادحسینی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته و روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) بیش از ۴۳ عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‏ شود.
وی بیان داشت: مراسم شبی با خاطره و شبی با شهدا، کوهنوردی، جشن میلاد، فضاسازی معنوی و تبلیغی در سطح شهر و روستا، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ‌تقدیر از ۶۰ پاسدار نمونه، برگزاری مسابقات دومیدانی و تیراندازی و برنامه ویژه خانواده ها از جمله مهمترین برنامه‏ های این هفته است.
وی اضافه کرد: به همین مناسبت در روز سوم شعبان، رالی خانواده‏ های پاسدار در روز میلاد امام حسین(ع) در شاهرود به همت تربیت‌بدنی سپاه شاهرود و با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود از حرم شهدای گمنام تا امام‌زاده سراوین قطری برگزار می ‏شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۲۱۳۴۰۵۶۵۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.