فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) مطرح کرد: دلایل اجرای طرح صالحین

۱۰م اسفند ،

 فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) با بیان اینکه امروز نباید کشور ما این‌همه بداخلاقی‌های مختلفی را داشته باشد، گفت: ایران می‌تواند الگوی کشورهای انقلابی منطقه باشد. 
سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران صبح امروز پنج شنبه در همایش میقات صالحین که در حسینیه فاطمهالزهرا سپاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه آرمان‌هایی که امام راحل برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند در حوزه‌های کلانی نهفته است، گفت: آرمان انقلاب بر این بود که ما جامعه اسلامی داشته باشیم و در کنار آن سبک زندگی اسلامی را در هر شرایطی حاکم کنیم.

وی افزود: یکی از آرمان‌های امام مبارزه با صهیونیسم تا پایان فروپاشی عمر این رژیم بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران با اشاره به اینکه طرح حلقه‌های صالحین یکی از دغدغه‌های سپاه پاسداران و بسیج است، اظهار داشت: با گسترش این طرح می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش و زندگی اسلامی را رواج دهیم؛ در دیداری که با مقام معظم رهبری در ۵ آذر امسال داشتیم، ایشان نکات قابل توجهی را در خصوص طرح صالحین به دست‌اندر‌کاران سپاه داشتند لذا باید به این مطالبات آقا توجه بیشتری کنیم.

سردار کاظمینی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در توجه به کمیت و کیفیت حلقه‌های صالحین، مرحوم آیت‌الله خوشوقت را به عنوان یکی از اساتید بزرگ حلقه‌های صالحین در تهران عنوان کرد و افزود: وقتی خدمت آیت‌الله خوشوقت رسیدم و روند کار را به ایشان توضیح دادم، آن بزرگوار تاکید داشت که امام(ره) برای همین کارها انقلاب کرد، تا اسلام و قوانین اسلامی جاری شود.

وی با بیان اینکه طرح صالحین بعد از ۳۴ سال قدم برداشتن در راستای آرمان‌های امام است، خاطرنشان کرد: این طرح برنامه‌های مختلفی را در بُعدهای بصیرتی، اعتقادی و اخلاقی دارد که امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم سبک زندگی جامعه اسلامی را پیاده کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه امروز کشورهایی که در حال مبارزه و رقم زدن انقلاب‌هایشان می باشند، به دنبال یک الگوی اسلامی می باشند، افزود: ما می‌توانیم الگوی اسلامی باشیم؛ به لطف خدا ما در رشد علمی در طول سال‌های قبل رشد چشمگیری را در خاورمیانه و جهان کسب کرده‌ایم.

سردار کاظمینی با اظهار تاسف از اینکه هنوز انتظارات واقعی برای ایجاد یک سبک زندگی در شأن جامعه اسلامی فراهم نشده است، گفت: بهترین راهکار و مسیر برای عبور از این عیب، گسترش طرح صالحین است. اعتقاد دارم که اگر همین طرح را توسعه دهیم، اثرش در جامعه اسلامی بروز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: طرح حلقه‌های صالحین در تهران دیرتر از سایر شهرستان‌ها ایجاد شده ولی حدود یکسال‌ و نیم است که به صورت جدی برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله گفت: فتنه ۸۸ یکی از دلایلی بود که سبب شد طرح حلقه‌های صالحین در تهران دیرتر از سایر استان‌ها تشکیل شود.

سردار کاظمینی با بیان اینکه مسئولین سپاه ارزیابی خوبی از رشد طرح صالحین دارند، تصریح کرد: امروز نباید کشور ما این همه بداخلاقی‌ها را داشته باشد، این بداخلاقی‌ها نشان می‌دهد که ما در امر اخلاق و گوشزد کردن آرمان‌های امام(ره) و ارزش‌های انقلاب فکر نکردیم و آن را انجام نداده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما فقط برای مبارزه با صهیونیسم برپا نشده بلکه مبارزه سنگین‌تر از جهاد اصغر، جهاد اکبر است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که حلقه‌های صالحین با قدرت برنامه‌های خود را پیش ببرند تا در سطح کشور از این طرح به نفع احسن استفاده شود.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.