فرمانده قرارگاه کوثر: همه امکانات سپاه متعلق به مردم است

۲۶م اسفند ،

به گزارش ایرنا، سردار ˈضیا الدین حزنیˈ عصر شنبه در نشست با فرماندار دهلران اظهار کرد: خدمت به مردم و محرومیت زدایی از سیمای جامعه اسلامی بویژه مناطق غیربرخوردار در زمره مهمترین هدف های سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پس از جنگ تحمیلی با هدف نگهداری از ماشین آلات اهدایی مردم به جبهه ها و استفاده از تجهیزات غنیمت گرفته شده از دشمن برای انجام کارهای عمرانی در نوار مرزی کشور راه اندازی شد.

این فرمانده سپاهی افزود: رزمندگان دیروز، سازندگان امروزی می باشند که در قرارگاه خاتم به کار و خدمت به مردم اشتغال دارند.

سردار حزنی یادآور شد: این قرارگاه اکنون در داخل کشور مجری طرح های بالای ۱۰۰ میلیارد و خارج از میهن اسلامی بالای یک هزار میلیارد ریال است.

فرمانده قرارگاه کوثر و مشاور فرمانده کل سپاه گفت: تفاوت قرارگاه خاتم با پیمانکاران دیگر در این است که این قرارگاه با هدف آمادگی برای رزم وارد فعالیت ها و کارهای اجرایی می گردد و از سوی دیگر نیز به جنبه خدمتی مردم بیشتر بها و اهمیت می دهد.

وی از ساخت ۱۵ باب مسجد در مناطق مختلف شهرستان مرزی دهلران خبر داد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از سال آینده کار احداث این مساجد را آغاز می کند.

سردار حزنی بیان کرد: با توجه به پیشینه درخشان مردم ولایت مدار این شهرستان در حراست از کیان اسلام و کشور در دوران دفاع مقدس و در راستای تحقق پیشنهاد فرماندار دهلران کار ساخت این مسجدها بزودی اجرایی می گردد.

فرماندار دهلران نیز در این نشست گفت: فرمانده قرارگاه کوثر بدنبال نظر مساعد فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیا (ص) وعده داده که از سال آینده کار ساخت این تعداد مسجد را آغاز کند.

ˈبهزاد علیزادهˈ ادامه داد: این کار با هدف توسعه مکان های مذهبی در روستاهای فاقد مسجد و در راستای گسترش و نهادینه شدن تعالیم دینی و معارف اسلامی در این مناطق انجام می گردد.

فرماندار دهلران قرارگاه خاتم الانبیا (ص) را منشا خیر و برکت و خدمات فراوان دانست و افزود: ساخت دو باب غسال خانه، دو مسجد، آبرسانی به روستای کاور و طرح های ورزشی و آموزشی از دیگر خدمات این قرارگاه در دهلران است.

علیزاده گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار، مسوولیت اجرای عملیات گاز رسانی به شهرستان مرزی دهلران را نیز بر عهده دارد. ک/۲

۷۱۷۵/۵۶۵

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.