فرمانده مرزبانی: امکان شرارت در مناطق مرزی باید بطور کامل از بین برود

سردار سرتیپ پاسدار ‘حسین ذوالفقاری’ روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش محمد رسول الله ناجا در بیرجند افزود: با اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دور تا دور کشور ما آتش افروزی کرده اند اما امروز در فضای امنی به سر می بریم.

وی ادامه داد: وجود این امنیت قابل قبول در منطقه ای پرتلاطم تصادفی نیست بلکه مرهون تلاشهای مردم، مسئولان و نیروهای مسلح اعم از نظامی، انتظامی، امنیتی و مرزبانی می باشد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امروز در حوزه فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی بطور آشکار استکبار جهانی در تقابل با مسلمانان به ویژه ایران اسلامی قرار دارد.

سردار ذوالفقاری با اشاره به موضوع انرژی هسته ای نیز گفت: از زمانی که آمریکا پشت این قضیه قرار گرفته حرفشان برای مذاکره این است که ایران غنی سازی را متوقف کند تا ما تحریم را مورد بررسی قرار دهیم در صورتی که در گذشته که این کار صورت گرفت بازهم کاری از پیش نبردند.

وی با بیان اینکه آمریکا آشکارا در جهان به نام پیشرفت و تمدن در حال ظلم به کشورها است اظهار داشت: امروز جنگ فرهنگی دشمن به مراتب خطرناکتر از جنگ اقتصادی آنها می باشد.

او با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: در این جنگ دشمن با تاثیرگذاری بر ذهن و روان افراد به تغییر نگرش و رفتار مردم می پردازد تا از این طریق به اهداف اصلی خود برسد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال جنگ بین مسلمانان است و دلارهایی که باید صرف اقتدار و عزت مسلمانان شود برای ایجاد اختلاف بین آنها هزینه می شود.

او با تاکید بر اینکه باید از فرصتها استفاده لازم را ببریم اظهار داشت: هم اکنون ما در یک مقطع حساس تاریخی زندگی می کنیم که اگر هوشیار نباشیم و سیاستهای درستی را بکار نبندیم آیندگان ما را نخواهند بخشید.

سردار ذوالفقاری با بیان اینکه امنیت در همه بخشها از خانه تا مرزهای کشور مهم است گفت: در این زمینه تفاوت ویژه ای که وجود دارد این است که باید مراقبتها را در حوزه مرزی چندین برابر افزایش دهیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: اگر خواهان پیشرفت و توسعه هستیم همه ما باید منسجم و متحد در برابر دشمنان بایستیم.

وی تقویت مبانی اعتقادی و ایمانی را گام نخست برای پیشرفت در کارها دانست و گفت: باید با عزمی راسخ در دفاع از امنیت مردم میهن اسلامی خود گام برداریم.

۶۶۵/۱۱۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۴۶۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.