فرمانده ناجا خبر داد: کشف ۶۷ درصدی جرائم مجازی

۱۴ام بهمن ،

 

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان، با اشاره به کاهش جرائم خشن و همچنین انواع جرائم در استان بوشهر نسبت به سال قبل، تصریح کرد: بوشهر با وقوع روزی کمتراز ۱۰ فقره سرقت امروز یکی از کم جرم ترین و امن ترین استان‌های کشور است.
 
به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از سفر به استان بوشهر، بازدید و ارزیابی آمادگی عملیاتی فرماندهی و واحدهای انتظامی این استان با توجه به نزدیک شدن به آستانه نوروز و انتخابات آینده بود، افزود: خوشبختانه شاخص‌ها نسبت به سفر قبلی که به این استان داشتم، ارتقای قابل توجهی داشته و از حیث نیروی انسانی، آموزش، تجهیزات، خودرو و وسایل ارتباطی، شرایط ما در این استان بسیار مناسب است.
 
 
فرمانده ناجا با اشاره به کاهش جرائم خشن و همچنین انواع جرائم در این استان نسبت به سال قبل، تصریح کرد: استان بوشهر با وقوع روزی کمتراز ۱۰ فقره سرقت امروز یکی از کم جرم‌ترین و امن‌ترین استان‌های کشور است و حمایت‌های استاندار و شورای تامین، سرعت و قاطعیت دستگاه قضایی و همکاری دیگر نهادهای امنیتی سبب شده تا خوشبختانه استان بوشهر امنیت مثال زدنی داشته باشد.
 
به گفته وی، با توجه به افزایش سفرها به این استان، شاهد کاهش تصادفات در آن هستیم، بنابراین شرایط مطلوبی را نیز در ایام نوروز در این استان مسافر پذیر شاهد خواهیم بود.
 
وی با اعلام اینکه جرائم مجازی از اولویت‌های پلیس است، ادامه داد: کشورما با انبوه کاربردان در فضای مجازی، شاهد افزایش جرم در این فضا هستیم، بنابراین بلافاصله پلیس فتا را ایجاد کردیم و هم اکنون پیشرفت های بسیار بسیاری در این پلیس شاهدیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز با کسب کشف ۶۷ درصدی در جرائم مجازی، بالاترین رکوردهای دنیا را بدست آورده ایم، یکی دیگر از اولویت‌های پلیس را مبارزه با قاچاق سوخت و کالا دانست و افزود: همانطور که امروز شاهدیم، به سبب تفاوت قیمت سوخت بین کشورما و همسایگانمان، شاهد افزایش این نوع قاچاق هستیم که آسیب فراوانی را نیز به اقتصاد کشورمان وارد می کند‎‏؛ البته در این حوزه بسیار جدی می باشیم.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.