فرمانده نیروی انتظامی بابل : آحاد جامعه خواهان امنیت اجتماعی هستند

سرهنگ ˈعلی فقیه عبداللهیˈ روز جمعه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مازندران در بابل بیان کرد: تامین امنیت در جامعه مرهون حضور نیروی انتظامی است و همه باید در این راستا کمک کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود مردم ولایت مدار بابل که در همه عرصه ها درخشش خوبی دارند در جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری داشته باشند.

فقیه عبداللهی با اشاره کاهش شش درصدی جرایم در این شهر در شش ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: بابل در استان مازندران کمترین تعداد مجرمین را دارد.

وی اضافه کرد: این شهرستان همچنین در زمینه کشفیات از ابتدای سال گذشته تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۷ درصد رشد داشته است.

فقیه عبداللهی مردم بابل را اهل علم و فرهنگ خواند و اظهارداشت: بابل در ماههای اخیر همچون دیگر سال ها شاهد درخشش خوب علمی و ورزشی بوده است که حضور سه ورزشکار در المپیک ۲۰۱۲ و کسب رتبه برتر سه دانش آموز در کنکور سراسری نماینگر این مدعا است.

سرهنگ ˈفقیه عبداللهی ˈ افزود: در تجلیل رییس جمهور از ۱۰ نخبه ایرانی، دو نفر اهل بابل بودند و این افتخار دیگری است که نصیب مردم این شهرستان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بابل حضور ۵۵ هزار نفر از مردم بابل را در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی مازندران در بابل را نشانه علاقه شهروندان به ورزش و تحرکات بدنی برشمرد و گفت: ورزش در کاهش جرم نقش تعیین کننده ای دارد و ورزشکار هرگز بدنبال ارتکاب جرم نخواهد بود.ک/۲

۷۳۲۸/۴۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. MASOUD:

    تامین امنیت در جامعه مرهون حضور نیروی انتظامی است و همه باید در این راستا کمک کنند.
    بسمه تعالی
    گزارش تخلف ستاد فرماندای ویژه طرح تابستانه
    امروز صبح برادار زاده ام ۸سالم در شهرستان گمشده و به ستاد نیروی انتظامی طرح تابستانه میدان ……مراجع کرده تا از آنها کمک بخواهد اما سوءاستفاده کثیف سرباز به نام علی آ ش ش قرار گرفت از ترس از انجا فرار کرده……….شرح که می خواست این شهر این ستاد را به آتش بکشندرا خواموش کردم ام خواهشمندام اقدامات لازم انجام دهید تا این مشکل دوباره پیش نیاید .

  2. شافعی:

    سلام . آقای فقیه عبداللهی انسان بسیار خوبی است اما امنیت شهروند بابلی کجاست شب دوازدهم فروردین دو نفر چاقو بدست مثل دو نفر که می خواستن از بابلی ها انتقام بگیرن . دو نفر یا بیشتر را با چاقو چنان مورد زند که یکی از آنها به گفته پزشک اتاق عمل در بیمارستان شهید یحی نژاد بابل رودهاش را ده الی پانزده سانت پزشک گرفت و مشکلات عجیبی برای آنان بوجود آمد . بد تر از این که با اینکه دو نفر چاقو بدست هنوز در موزیرج بابل با خیال راحت به خانه شان می روند و دنبال سرقت در بابل هستند . چرا این ها روز دوازدهم فروردین امنیت بابل را خراب کردند و چرا تا حالا نیروی انتظامی کاری نکرده است . ما نمی دانیم .این موضوع را بیشتر محلات بابل و روستا ها می دانند.

    • علوی:

      این همان پسری که مغازه ای که کار می کنه نزدیگ مغازه ماست دو هفته بستری شد حالش خیلی بد شد و چاقو بدستان برای انتقام گیری از نظام دوازده فروردین را برای اینان جهنم کردن وی را جلوی بانک ملی با چاقو زدند این بیچاره یک کارگر ساده و خانواده فقیری هستند . مخارجش را صاحب مغازه داد.تا کنون چاقو زنان دستگیر نشدند. میگن اینان فامیلشان توی نیروی انتظامی بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.