فرمانده پلیس راه آهن: آمار جرایم در راه آهن کشور پایین است

سردار ‘امیر رحمت اللهی’ عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان کلانتری ایستگاه راه آهن زاهدان در جمع کارکنان پلیس راه آهن جنوب شرق کشور افزود: باید تلاش کرد تا شرایط امنیت پایدار در شبکه ریلی کشور بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به استقرار یگانهای پلیس در راه آهن جنوب شرق کشور و تامین امنیت مطلوب در این محور ریلی طی یک سال گذشته گفت: تامین امنیت در ناوگان ریلی کشور با توجه به چند وجهی بودن ساختار راه آهن بسیار حایز اهمیت است.

او بیان کرد: از ابتدای تاسیس راه آهن در کشور پلیس با ساختاری منسجم در طول خطوط ریلی مستقر شده و اکنون ۱۶ یگان انتظامی در مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور نیز در این مراسم گفت: پس از بهره برداری محور ریلی زاهدان – بم و راه اندازی قطارهای باری و مسافری در این مسیر اکنون تردد قطارها در این محور ریلی روزانه به بیش از هزار رام رسیده است.

‘مصطفی داوودی’ افزود: با تلاش کارکنان راه آهن و نیروی پلیس تاکنون مشکلی برای راه آهن جنوب شرق کشور ایجاد نشده و محور ریلی زاهدان – بم از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی درباره مشخصات ساختمان کلانتری ایستگاه زاهدان نیز گفت: این ساختمان ۳۰۰ مترمربع زیربنا و یک طبقه با ۱۲ اتاق دارد که طی یک سال ساخته شده و دو میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

او اضافه کرد: پنج ساختمان کلانتری در محور ریلی زاهدان – بم در حال ساخت است که طی یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

۷۳۱۵/۷۴۳۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۰۲۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.