فرمایشات ولی امر مسلمین راهی نو برای حل مسائل کشور است

۳۰ام بهمن ،

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان راهی نو و همچنین راهگشایی برای مسائل کشور باشد؛‌در مواردی که شاهد نشأت گرفتن بداخلاقی‌ها از انحرافات هستیم باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند باشیم و طوری رفتار کنیم که از انحراف جلوگیری شود.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت:‌ با توجه به اندرزهایی که مقام معظم رهبری به آنها اشاره کردند بهتر است که تمامی قوا خود را اصلاح کنند و دستورات مقام معظم رهبری باید به عنوان فصل‌الخطاب برای همه قرار گیرد و مناقشات و منازعات بین قوا خاتمه یابد.   
 
وی افزود: کسی مخالف پیدا کردن راهکار مناسب برای تحلیل و بررسی بین قوا نیست اما این تحلیل‌ها نباید سبب جدل و جبهه‌گیری شود؛ بایستی به جای شانه خالی کردن از مسئولیت، ضعف‌ها را اصلاح و مدیریت کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.   
 
آصفری تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان راهی نو و همچنین راهگشایی برای مسائل کشور باشد؛‌در مواردی که شاهد نشأت گرفتن بداخلاقی‌ها از انحرافات هستیم باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند باشیم و طوری رفتار کنیم که از انحراف جلوگیری شود.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بایستی عملا همه قوا وارد میدان شوند و با اقتدار به فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهکار مناسب را پیدا کنند؛ سخنان رهبری روشنگری بود و باید تحول عظیمی را در مسائل دولت، مجلس و همینطور بعضی از گروه‌هایی که با عناوین مختلف مثل حزب‌الهی و … دست به اقداماتی می‌زدند صورت دهد.   
 
وی ادامه داد: بهتر است به جای بهانه دادن به دست دشمن برای ایجاد آرامش راهکارهایی را ارائه دهیم تا بتوانیم نسبت به حل مسائل و مشکلات جامعه اقدام کنیم.   
 
آصفری افزود: هنوز ما توقع‌مان این است همانطور که قوه مقننه و قضاییه صریح و شفاف فرمایشات مقام معظم رهبری را به جان و دل خریدند و تایید کردند، دولت هم از فرمایشات ولی امر مسلمین اطاعت کند و به وسیله اطاعت سریع در مقابل کسانی که می‌خواهند بین دولت و قوا تفرقه بیاندازند بایستند.   
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان اظهار داشت: دولت باید با سیاست و زیرکی که دارد نقشه‌های اصولگرایان را با اعلام موضع اطاعتی و حمایتی خود نسبت به فرمایشات رهبری نقش برآب کند، زیرا امروز برای ملت هیچ چیز به اندازه اطاعت از ولی امر پذیرفته شده نیست.

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.