فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد آرامش و امنیت روانی راهگشا است

۳۰ام بهمن ،

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی گفت:‌ تذکرات مقام معظم رهبری بسیار راهگشا و به موقع عنوان شد و فرمایشات ایشان می‌تواند سبب ایجاد آرامش و امنیت روانی در کشور شود.

“محمدرضا راه‌چمنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  درباره بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان(۲۸بهمن)  اظهار داشت: پیشنهاد‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید فصل‌الخطاب برای مسئولان قرار گیرد و تمامی صحبت‌ها و اظهارنظرها نیز باید بر طبق فرمایشات رهبری تنظیم و اجرا شود.  
 
“دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ایران” با بیان اینکه مسئولان نباید با عملکرد خود سبب تنش‌آفرینی در جامعه شوند، گفت:‌ مسئولان باید در جهت رضایتمندی بیشتر مردم و بهبود زندگی و حل مشکلات جامعه گام بردارند.  
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنی رضایت از وضعیت اقتصادی و عدم مشکل نیست،‌ بیان کرد: حضور مردم در روز ۲۲ بهمن به این معنی است که مردم به نظام معتقدند و خواهان استقلال همه جانبه کشور می باشند و شرکت در راهپیمایی به سبب حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهدا است.
 
راه‌چمنی تاکید کرد: تذکرات مقام معظم رهبری به مسئولان بسیار راهگشا و به موقع عنوان شد و فرمایشات ایشان می‌تواند سبب ایجاد آرامش و امنیت روانی در کشور باشد.
 
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی خاطرنشان کرد: مسئولان باید با رعایت قانون جامعه را از تنش دور نگه دارند و با وضع قوانین و تصویب‌نامه‌ها و اعمال سیاست‌های اجرایی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را هموار سازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.