فرمول فلورنتینو برای فصل آینده رئال مادرید

۰۲خردادماه،

 فلورنتینو پرس رویای جذب نیمار را در سر دارد؛ گرت بیل را می‌خواهد؛ جذب لواندوفسکی را تکذیب نکرده و تلاش می‌کند در صورت رفتن لوکا مودریچ، ایسکو را به خدمت بگیرد.

به گزارش فارس، رئال در حال حاضر بر روی پروژه فصل آینده خود تمرکز کرده است. کاری که دو ماه است به جریان افتاده؛ یعنی از زمانی که مورینیو قصد خود برای خروج باشگاه و پذیرفتن هدایت چلسی را به اطلاع رئیس باشگاه رساند. فلورنتینو پرس خودش را برای انتخابات ریاست باشگاه آماده می‌کند اما آماده کردن فرمول ترکیب فصل آینده تیم نیز در فهرست کارهای وی قرار دارد.

جذب یک سرمربی جدید؛ اولویت اول او است اما کارلو آنچلوتی که کاندیدای اصلی تصدی این پست است، همراه با مدیریت باشگاه نسبت به شرایط کنونی باشگاه ارزیابی‌هایی انجام خواهند داد و هر دو طرف برنامه‌ای برای آینده ترتیب خواهند داد.

همه می‌دانند که فلورنتینو پرس ۲ خرید اصلی را مد نظر دارد: نیمار برزیلی و گرت بیل انگلیسی. قرارداد بستن با نیمار مشکل به نظر می‌رسد زیرا شنیده‌ها حاکی از این است که ستاره برزیلی که توافقی خصوصی با رئال داشته و در سال ۲۰۱۱ معاینات پزشکی را نیز در رئال انجام داده، قصد پیوستن به بارسلونا را دارد.

رئال مادرید تلاش‌هایش را برای جذب گرت بیل آغاز کرده است. این قرارداد یکی از قراردادهای پیچیده است، به هر حال مذاکرات با رئیس باشگاه تاتنهام در حال برنامه‌ریزی است. قیمت این بازیکن تاکنون بیان شده و به نظر می‌رسد که باشگاه وایت هارت لین پس از اینکه نتوانست به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، انعطاف‌پذیرتر شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.