فرناندو ایئرو: واران فوق العاده است

۱۲ام بهمن ،

 فرناندو ایئرو ، اسطوره باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی زبان به تمجید از رافائل واران گشود؛ ستاره ۱۹ ساله ای که در جریان بازی تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپادل ری نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت.

در بازی چهارشنبه شب که با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید واران تک گل رئال را به ثمر رساند و بعد از آن بود که خیلی ها به مقایسه او با فرناندو ایئرو پرداختند.

دراین میان خود فرناندو ایئرو در گفتگو با مارکا در باره عملکرد واران به صحبت پرداخته:« زمان آن نیست که بخواهیم به مقایسه بپردازیم. واران خیلی خوب است. او فوق العاده است و تمام مهارت ها را دارد. او بازیکنی است که قدرت کنترل توپ، قدرت جایگیری خوب و سرعت بالایی دارد. او به علاوه در داخل محوطه جریمه تیم و محوطه جریمه حریف واقعا قدرتمند است. او باید به رشد و پیشرفت ادامه دهد و باید از او مراقبت شود تا در جو مناسبی رشد کند و بتواند توانایی های کسب شده اش را به نمایش بگذارد.»

ایئرو ادامه داد:« عجیب خواهد بود اگر او در سن ۱۹ سالگی نیازی به بهبود نداشته باشد. واران قبل از اینکه مقابل بارسلونا تا این حد خوب ظاهر شود هم تا این حد خوب بود.»

واران در تمامی رقابت های این فصل رئال مادرید در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و درخشش او در بازی ال کلاسیکو کافی بود تا برای دیدار دوستانه تیم ملی فرانسه مقابل المان به تیم ملی کشورش فراخوانده شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.