فرنگی‌کاران به کشورمان بازگشتند

در میان استقبال گرم هواداران در فرودگاه‌ امام خمینی (ره)

قهرمانان افتخارآفرین تیم ملی کشتی فرنگی‌ کشورمان دقایقی پیش، در میان استقبال پرشور و گرم هواداران این رشته ورزشی، وارد فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در حالی که مملو از هواداران کشتی بود، از فرنگی‌کاران تیم ملی کشتی فرنگی میزبانی کرد که با کسب سه مدال طلا قهرمان المپیک شده بودند.

Rouholla Vahdati - wrestling-3.jpg

در میان خیل طرفداران کشتی‌ فرنگی ایران، بسیاری حمید سوریان، قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم را تشویق می‌کردند. هواداران این کشتی‌گیر مدال‌آور، شعار «سوریان باغیرت» سر می‌دادند.

خبرنگار ایسنا در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌گوید: حمید سجادی، معاون وزیر ورزش، حسن رنگرز، نایب‌رییس فدراسیون کشتی و ملی‌پوش پیشین تیم ملی کشتی، محمد مایلی‌کهن، مسئولان هیئت کشتی مازندران و تهران وصدها تن از هواداران کشتی از قهرمانان ایران استقبال کردند.

نکته جالب توجه این که حاضران در سالن انتظار فرودگاه امام خمینی (ره) با دیدن حسن رنگرز او را نیز مورد تشویق قرار دادند.

هوادارانی که برای اسقبال از در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شده بودند، با شعار «حمید سوریان! حمید سوریان!» و «سعید عبدولی! سعید عبدولی!» تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را تشویق می‌کردند.

در حالی که بسیاری از این دوست‌داران کشتی فرنگی، پلاکاردهای استقبال و دسته‌های گل در دست داشتند، با دیدن حمید سوریان، آنها را رها کرده و وارد سالن مسافران فرودگاه شدند.

به رغم آن که ماموران انتظامی قصد کنترل مردم را داشتند، طرفداران فرنگی‌کاران را روی شانه‌های خود بلند کردند و در میان تشویق‌های پرشور مردم، از سالن فرودگاه خارج شدند.

در حالی که دقایقی از خروج قهرمانان فرنگی‌کار کشورمان از فرودگاه می‌گذشت، همچنان تعداد بسیاری از هواداران در فرودگاه حضور داشتند و افتخارآفرینان کشتی فرنگی را تشویق می‌کردند.

همچنین بسیاری از کشتی‌دوستان در خارج از سالن به تشویق ملی‌پوشان افتخارآفرین کشورمان می‌پرداختند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.