فرهاد توحیدی: متأسفم وضعیت سینما به اینجا کشید/این پیش بینی شده بود

۱۲م آذر ،

در واکنش به اعتراضات اخیر/۲

سینماپرس-گروه سینما/ فرهاد توحیدی فیلنامه نویس و فعال حوزه سینما در مورد وقایع اخیر تجمع در برابر وزارت ارشاد با سینماپرس گفت: ما از چهار سال پیش این روز را می دیدیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در پی اتفاقاتی که دیروز در تجمع انصار حزب الله از یک طرف و سینماگران از طرف دیگر اتفاق افتاد اهالی سینما در گفت و گو با خبرگزاری سینمای ایران واکنش نشان دادند.

فرهاد توحیدی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضاتی که به خیابان کشیده شده باشد با ذات هنر در تناسب است گفت: من متاسفم که وضعیت به اینجا کشیده شده است. حتما راه دیگری هم وجود دارد اما این اتفاق پیش بینی شده بود.

وی افزود: همه اخطارهای ما از چهار سال قبل به همچین اتفاقی بود. ما این روز را می دیدیم. مثل روز روشن بود روندی که سینما و حواشی آن پیدا کرده است به چنین اتفاقاتی منجر خواهد شد.

توحیدی ادامه داد: من به طور کاملا شخصی اظهار نظر می کنم و این واکنش در قالب هویت حقوقی من نیست.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه ظرف روزهای آینده حتما در یادداشتی واکنش خود را به اتفاقات اخیر به طور اجمالی بیان خواهد کرد، گفت: دامنه این اتفاقات در همین حد است و امیدواریم بیشتر از این ادامه پیدا نکند.

گفتنی ست تحصن اعتراض آمیز بر علیه فیلم «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی صبح دیروز از طرف انصار حرب الله و تجمع اهالی سینما به دفاع از سینمای ایران روبروی ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میدان بهارستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۶۹


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.