فرهاد مجیدی چهارشنبه در تمرین استقلال

۲۷م آذر ،

مجیدی با بازگشت به تهران، به احتمال زیاد در جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده شرکت خواهد کرد و در صورتی که مساله خاصی اتفاق نیفتد، به تیمش بازمی‌گردد و پس از توافق نهایی روز چهارشنبه ساعت چهار بعدازظهر در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد.

ورزش سه:مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: امیدواریم بتوانیم امروز با بازگرداندن مجیدی به تیم، هواداران را خوشحال کنیم.  

محمد سررشته‌داری دربارهٔ بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال اظهار کرد: مجیدی با بازگشت به تهران، به احتمال زیاد در جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده شرکت خواهد کرد و در صورتی که مساله خاصی اتفاق نیفتد، به تیمش بازمی‌گردد و پس از توافق نهایی روز چهارشنبه ساعت چهار بعدازظهر در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد. باشگاه استقلال امیدوار است بتواند هواداران را خوشحال کند.

وی در خصوص وضعیت نهایی میثم حسینی و امین منوچهری هم گفت: میثم حسینی و امین منوچهری امروز در جلسه‌ای برای تصمیم گیری نهایی در خصوص پیوستن به باشگاه نفت تهران با فتح‌الله‌زاده شرکت کردند و ضمن ابراز تشکر از حمایت‌های استقلال و شخص مدیرعامل، مقرر شد که مذاکرات خود را با باشگاه نفت به صورت جدی دنبال کنند.

مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد: با توجه به درخواست امین منوچهری مبنی بر سفر با استقلال به مکه مکرمه و ذکر این موضوع که با جدا شدن از جمع آبی‌پوشان، حسرت زیارت خانه خدا بر دلش خواهد ماند، مدیرعامل باشگاه استقلال به این بازیکن گفت که در صورت موافقت باشگاه متبوعش، می‌تواند استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند و در آن سفر معنوی همراه آبی پوشان باشد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.