فرهاد مجیدی به استقلال بازمی گردد

علی فتح الله زاده می گوید: مجیدی بعد از رسیدن به آمادگی احتمالا از میانه‌های نیم‌فصل دوم برای استقلال به میدان می‌رود و بازوبند کاپیتانی را هم به روی بازو می‌بندد.

عصر ایران ورزشی – علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، از بازگشت فرهاد مجیدی به میادین فوتبال در نیم فصل دوم لیگ برتر خبر داد.

فتح الله زاده در گفتگویی رادیویی، درباره احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال گفت:  مجیدی بعد از رسیدن به آمادگی احتمالا از میانه‌های نیم‌فصل دوم برای استقلال به میدان می‌رود و بازوبند کاپیتانی را هم به روی بازو می‌بندد.

وی افزود: به نظر من وی در خصوص اعلام خداحافظی از فوتبال کمی عجله کرد. اکنون کلاس‌های سخت مربیگری را در لندن می‌گذارند ولی وی را برمی‌گردانیم.

مدیرعامل استقلال در حالی از بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال خبر می دهد که امیر قلعه نویی، سرمربی آبی پوشان، مخالف استفاده از مجیدی در ترکیب تیمش بود و همین امر موجب خداحافظی مجیدی از فوتبال شد.

پس از حضور قلعه نویی در راس کادر فنی استقلال، وی ابتدا حاضر به پذیرش فرهاد مجیدی در جمع بازیکنان تیمش نشد اما پس از آنکه با فشار تماشاگران و فتح الله زاده مواجه شد، بازگشت مجیدی را به شرط تمکین وی به کاپیتانی نکونام پذیرفت.

اما فرهاد مجیدی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ استقلال محسوب می شود، حاضر نشد نکونام تازه وارد را به عنوان کاپیتان بپذیرد.

نتایج نه چندان خوب استقلال در لیگ برتر امسال، موجب افزایش نارضایتی تماشاگران این تیم از تصمیم قلعه نویی در قبال فرهاد مجیدی شد ولی مجیدی پس از آنکه دریافت قلعه نویی قصد تجدید نظر در تصمیم خودش را ندارد، ترجیح داد در تیم دیگری جز استقلال بازی نکند و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

با این حال، فوت مادر قلعه نویی و حضور فرهاد مجیدی در خانه قلعه نویی به قصد همدردی و تسلیت گفتن به سرمربی آبی پوشان، ظاهراً در افزایش توان چانه زنی فتح الله زاده برای بازگرداندن مجیدی موثر بوده است.

فتح الله زاده در پایان گفت:  مجیدی هنوز توانایی بازی کردن دارد. برمی‌گردد و در پایان فصل برایش یک بازی خداحافظی ترتیب خواهیم داد

وی از دعوت تیم بایرن‌مونیخ آلمان برای بازی خداحافظی مجیدی خبر داد.

فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی هنوز به سخنان فتح الله زاده واکنشی نشان نداده اند.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.