فرهنگ سازمانی بالا وجه تمایز شرکت پارس خودرو

۲ م دیماه ،

فرهنگ سازمانی بالا وجه تمایز شرکت پارس خودرو

کارشناس و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف ،اساس تولید برتر و با کیفیت در شرکت پارس خودرو را در فرهنگ و ساختار سازمانی این شرکت عنوان کرد .

، وی افزود : ساختار سازمانی موجود و مدیران و مهندسانی که در طول سالها در شرکت پارس خودرو فعالیت داشتند سبب شده تا محصولاتی که در خط تولید این شرکت قرار می گیرند همواره جزو تولیدات باکیفیت و به روز باشند.

به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، دکتر آرام، با اشاره به اینکه شاخص کیفی خودروها ناشی از دو عامل کیفیت قطعات و کیفیت مونتاژ و خط تولید است ، افزود: به هر میزان خودرویی لوکس تر باشد قطعا روند تولید و قطعات مورد استفاده نیز از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

وی گفت : با چنین شاخص هایی به نظر می رسد ۷۰ درصد کیفیت قطعات و ۳۰ درصد کیفیت تولید و مونتاژ در امتیاز و برتری نهایی خودروهای پارس خودرو موثر می باشد.

وی همچنین با توجه به ساختار و شاخص های موجود در تولید محصولات پارس خودرو، یادآور شد : در حال حاضر محصولات شرکت پارس خودرو ، خصوصا محصولاتی مثل تندر ۹۰ در این شرکت نسبت به تولیدات مشابه در سایر شرکتها از کیفیت بالاتری برخوردار است و خودروهایی همانند تیانا و ماکسیما نیز به جهت لوکس بودن بالطبع از کیفیت قطعات بالاتری نیز برخوردارند.

وی گفت : از سالهای آغاز فعالیت پارس خودرو تا کنون همواره ساختار و فرهنگ سازمانی بالایی در روند تولید این شرکت حاکم بوده است.

وی همچنین با اشاره به تمایز بعضی از خودروهای داخلی نسبت به سایر محصولات تولیدی در داخل کشور گفت : ساختار اولیه شرکت پارس خودرو از آغاز فعالیت بر مبنای تولید خودروهای لوکس و با کیفیت بالا ایجاد شد به طوری که در این راستا تا کنون با مدیریت صحیح و وجود نیروهای کارآمد و متخصص و متعهد بر این روال حرکت کرده است.

وی سبب برتری کیفی تندر ۹۰ پارس خودرو  را در استفاده از ماشین آلات مجهز و به روز در خطوط تولید ذکر کرد و اظهار داشت: بهره مندی از مجهز ترین خطوط تولید رباتیک و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید خودروی تندر ۹۰ پارس خودرو سبب برتری کیفی آن نسبت به محصول مشابه تولیدی در کشور شده است.

این کارشناس صنعت خودرو همچنین بهره مندی از استانداردهای جهانی در خطوط تولید محصولات پارس خودرو را مزیتی دیگر برای این شرکت ذکر کرد و افزود: حفظ وضعیت کیفی محصولات در روند داخلی سازی و مطابقت بااستاندارد قطعات و مواد به کار رفته با محصولات شرکت های طرف قرار داد سبب حفظ ساختار و برتری کیفی محصولات شرکت پارس خودرو شده است.

شنبه ۲ دى   ۱۱:۵۷

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.