فروتن: عشق داخل فیلمنامه را واقعا دوست داشتم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نمایش ˝دلتنگی‌های عاشقانه˝ رضا اعظمیان در برج میلاد؛

فیلم سینمایی ˝دلتنگی‌های عاشقانه˝ ساخته رضا اعظمیان در آخرین سانس پنجمین روز سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور محمدرضا فروتن و محمدرضا شرف‌الدین در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ پیش از نمایش فیلم “دلتنگی‌های عاشقانه” در کاخ جشنواره، محمدرضا فروتن بازیگر نقش اول مرد این فیلم به نمایندگی از سایر عوامل به همراه محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده، رضا اعظمیان کارگردان و همسر شهید منوچهر مدق با آمدن روی صحنه توضیحات مختصری دربارهٔ این فیلم برای حاضران در سالن داد.

فروتن که در فیلم “دلتنگی‌های عاشقانه” ایفاگر نقش شهید شهید منوچهر مدق است در سخنان کوتاهی پیش از نمایش این فیلم در برج میلاد گفت: اگر بخواهم احساسم را دربارهٔ این فیلم با شما در میان بگذارم، باید بگویم که فیلمنامه کار را واقعا دوست داشتم و به همین خاطر هم بازی در این نقش را پذیرفتم.

این بازیگر شناخته شده سینمای کشورمان افزود: این کار در واقع یک مستند داستانی است چون من هم مانند شما هنوز فیلم را ندیدم نمی‌دانم که چقدر از آن واقعی هست و چقدر از آن روایت سینمایی دارد. اما آن چیزی که در فیلمنامه این کار وجود داشت و بسیار من را به خودش جذب کرد عشقی بود که احساس کردم وجود داشته و باور کردم که این عشق در روی این زمین اتفاق افتاده است.

فروتن اضافه کرد: بعد از آنکه با همسر شهیدی که نقش او را بازی کردم گفت‌وگویی داشتم به دیدار خانواده ایشان رفتم که واقعا این دیدار به دلم نشست و دیدم که با وجود اینکه روی این کره زمین اتفاقاتی بسیاری خوشایندی شاید روی ندهد اما باز عشق مانند گلی از یک جایی شکفته می‌شود و خودش را به ما نشان می‌دهد. ضمن اینکه برای خود من هم بسیار جذاب بود که در تولید یک کار خوب و زیبا سهمی داشته باشم.

در ادامه فرشته ملکی همسر شهید سیدمنوچهر مدق هم با تشکر از حاضران در سالن که برای دیدن فیلم تا دیر وقت در سالن مانده بودند، گفت: همه عشق‌مان را در زندگی به همه شما تقدیم می‌کنم.

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده فیلم “دلتنگی‌های عاشقانه” نیز در یک جمله کوتاه گفت: اشخاص ریادی برای ساخته شدن این فیلم زحمت کشیدند و من به جز اینکه در خدمت این عزیزان بودم کاری نکردم و به آن افتخار می‌کنم.

گفتنی است، فیلمنامه “دلتنگی‌های عاشقانه” بر اساس زندگی شهید منوچهر مدق توسط رضا اعظمیان نوشته شده و در آن به دوران سی ساله شهید مَدق که از خاطرات همسرش وام گرفته می‌پردازد به گونه‌ای که سه دوره زمانی از زندگی این شهید یعنی سال ۱۳۵۷، از آغاز تا پایان جنگ تحمیلی و همچنین از پایان جنگ تا سال ۱۳۷۹ که او به شهادت می‌رسد را به تصویر می‌کشد.

محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی، شیوا خنیاگر از جمله بازیگران این فیلم می باشند که در آخرین سئانس پنجمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای اهالی رسانه در کاخ جشنواره به نمایش درآمد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.