فروزان: مشکل مدیریت نبود،کادر فنی بود

۱۱اردیبهشت،

محسن فروزان در مورد کنار گذاشته شدن تونی اولیویرا از هدایت تراکتورسازی تبریز گفت: سردار جعفری بهترین تصمیم را گرفت اما ای کاش این کار را چند ماه زودتر انجام می‌داد تا تراکتورسازی دچار چنین مشکلاتی نشود. متأسفانه در آسیا نتایج بدی گرفتیم اما ان‌شاء‌الله با حضور حسن آذرنیا که در کار خود بسیار استاد است شرایط تیممان در پایان مسابقات بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه زمانی به تمرینات تراکتورسازی بازمی‌گردد، به فارس گفت: در صحبتی که با آقای آذرنیا داشتم ایشان به من اجازه دادند تا به تمرینات تراکتورسازی بازگردم و پس از بازگشت تراکتورسازی از بندرعباس به تهران، به تیم اضافه می‌شوم و با سایر بازیکنان به تبریز بازمی‌گردم تا از روز دوشنبه در تمرینات شرکت کنم.

دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه آیا اولیویرا با او رفتار مناسبی داشته است، اظهار داشت: اولیویرا از تیم رفته و درست نیست پشت سرش صحبت کنیم اما او امسال فوتبال بسیاری از بازیکنان ما را نابود کرد. من، حاج صفی، دهنوی، ابراهیمی و… به دلیل تصمیمات او از تیم ملی دور شدیم و جایمان را از دست دادیم. تراکتورسازی می‌توانست در هر اردوی تیم ملی حداقل ۵ نماینده داشته باشد اما با اتفاقاتی که افتاد برخی اوقات هیچ نماینده‌ای نداشتیم.

وی تأکید کرد: با لج و لجبازی که اولیویرا انجام می‌داد سبب شد تراکتورسازی ضعیف شود و نتوانستیم قدرت واقعی‌مان را نشان دهیم. برخی هواداران فکر می‌کنند مشکل تراکتورسازی مدیریت است اما دلیل ضعف تیممان و نتایجی که گرفتیم تفکرات کادر فنی بود. سردار جعفری تمامی امکانات را برای تیم فراهم کرده بود و از لحاظ مالی نیز هیچ مشکلی نداشتیم، شاید یک مقدار دریافت پولمان دیر یا زود می‌شد اما همه چیز طبق برنامه و مناسب بود و این موضوع به ما ضربه‌ای نزد.

فروزان با بیان اینکه در این دو هفته پایانی تمام تلاشش را برای موفقیت تیم تراکتورسازی می‌کند، گفت: ۲ سال است در میان مردم خونگرم تبریز حضور داشتم در این ۷ – ۸ ماهی که نیمکت‌نشین شده بودم در شهر که مردم را می‌دیدم آنها از من حمایت می‌کردند. هیچ‌گاه اعتراضی به این مسئله نکردم چرا که حضور بازیکنان در زمین بستگی به نظر مربی دارد. در ادامه تمام تلاشم را برای موفقیت تراکتورسازی انجام می‌دهم. مردم لطف زیادی به من داشته‌اند و همیشه از محبت آنها تشکر کردم.

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد اینکه امسال قراردادش به پایان می‌رسد و آیا از این تیم جدا خواهد شد، تصریح کرد: با مردم تبریز روزهای خوب زیادی را سپری کردم و خاطرات زیادی دارم. هواداران تراکتورسازی در ایران بهترین می باشند، اولویت اولم تراکتورسازی است و با وجود اینکه دو پیشنهاد دارم اولویت اولم تراکتورسازی تبریز است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.