فروش آدم برفی برای تزئین خودرو در چین! +عکس

دو مرد چینی به تازگی با استفاده از برف هایی که خداوند رایگان برای آن ها فرستاده است درآمدزایی جدیدی را راه انداخته اند. این دو مرد در تاریخ ۱۰ فوریه که برف زیادی در منطقه “سیچوآن” بارید تصمیم گرفتند این کار یک روزه خود را راه بیاندازند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چینی ها علاقه خاصی دارند تا از هر راه ممکن کسب درآمد کنند از این رو حتی برف و آدم برفی را هم به سوژه ای برای پول در آوردن تبدیل کرده اند. این کسب و کار جدید کمی هم عجیب است زیرا آدم برفی برای خودروها ساخته می شود.

دو مرد چینی به تازگی با استفاده از برف هایی که خداوند رایگان برای آن ها فرستاده است درآمدزایی جدیدی را راه انداخته اند.  این دو مرد در تاریخ ۱۰ فوریه که برف زیادی در منطقه “سیچوآن” بارید تصمیم گرفتند این کار یک روزه خود را راه بیاندازند.

پ

آن ها آدم برفی هایی کاملا معمولا ساخته و آن ها را در اختیار راننده ها قرار داند تا روی سقف خودرو آدم برفی داشته باشند. شاید به نظر کاری بیهوده باشد اما هستند افرادی که از این آدم برفی ها خریدند و تقریبا برف تمام خیابان تبدیل به ۱۰۰ آدم برفی شد.

با استناد به گزارش های این کار عجیب آن ها هر آدم برفی را حدود ۵ دلار فروخته اند که با احتساب ۱۰۰ آدم برفی حدود ۵۰۰ دلار گیر آن آمده است. این مبلغ با احتساب دلاری ۳۰۰۰ تومان درآمد یکروزه یک و نیم میلیون تومانی را برای آن ها به همراه داشته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.