فروش آیپد رتینای نسل چهارم با ظرفیت “۱۲۸ گیگابایت

۱۱ام بهمن ،

فاوانیوز: اپل سر انجام با درج یک بیانیه خبری در پایگاه اینترنتی خود که در نوع خود کاری غیر متعارف از این کمپانی است، عرضه آیپد رتینای ۱۲۸ گیگابایتی را تأیید کرد. قرار است از ۵ فوریه (۱۷ بهمن) فروش اینترنتی این محصول در پایگاه اینترنتی اپل آغاز شود. آیپد رتینا ۱۲۸ گیگ، در دو رنگ سفید و سیاه و دو مدل وای-فای و سلولار عرضه خواهد شد.

همانطور که می دانید تا کنون آیپد رتینا در سه ظرفیت ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شد و تقریباً تمام تبلت های دیگر شامل تبلت های اندرویدی و ویندوز RT نیز حد اکثر ظرفیتی برابر با ۶۴ گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می دادند. حالا اپل با اعلام فروش آیپد رتینای ۱۲۸ گیگ از هفته آینده، باز هم سقف رقابت در بازار تبلت ها را ارتقا داده.

در بیانیه انتشار یافته، به نقل از فیل شیلر مدیر ارشد بازاریابی اپل نوشته شده: «با فروش بیش از ۱۲۰ میلیون آیپد در دنیا، پر واضح است که کاربران عاشق آیپدهای خود می باشند و هر روز دلایل بیشتری برای کار، آموزش و بازی بر روی آنها به جای کامپیوترهای شخصی می یابند. با در اختیار داشتن دو برابر سقف ظرفیت قبلی و مجموعه ای از ۳۰۰ هزار اپلیکیشن بومی، شرکت ها، اساتید و هنرمندان دلایل شخصی و کاری بیشتری برای استفاده از آیپد خواهند داشت.»

  قیمت. فروش آیپد رتینای ۱۲۸ گیگابایتی مدل وای-فای با قیمت ۷۹۹ دلار و مدل سلولار آن با قیمت ۹۲۹ دلار از سه شنبه هفته آینده در پایگاه اینترنتی اپل آغاز خواهد شد. بنابراین حالا اپل آیپد هایی در قیمت های مختلف را به فروش خواهند رساند؛ از ۳۲۹ دلار برای ارزان ترین مدل آیپد مینی (وای-فای ۱۶ گیگابایتی) تا ۹۲۹ دلار برای گران ترین مدل آیپد رتینای نسل چهارم (سلولار ۱۲۸ گیگابایتی) که تقریباً هم قیمت مدل های پایه مک بوک ایر است.

منبع: نارنجی

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.