فروش اعضای بدن مردگان در نیروهای مسلح آذربایجان

نماز اف در نامه خود فاش می کند: در نخجوان هر روز حداقل دو نفر در پادگانها مورد حادثه قرار می گیرند. یا سربازان افسران را مورد گلوله قرار می دهند و یا افسران سربازان را گلوله باران می کنند…

بولتن نیوز:مردم مسلمان جمهوری آذربایجان که روز به روز با پرده جدیدی از جنایات دولت الهام عی اف آشنا می شوند، این روزها با پدیده ای روبرو هستند که حتی منابع حقوق بشر نیز در دفاع از آن هیج سخنی در دفاع از آن ندارد.

به گزارش بولتن نیوز، رحیم نمازاف  نظامی  سابق ارتش جمهوری آذربایجان که به دلیل فشارهای سیاسی به شهر تولوز فرانسه مهاجرت نموده است در نامه ای به نشریه teref.info  از جنایات غیر انسانی در نیروهای مسلح نخجوان و فروش اعضای بدن مردگان پرده برداشت.

 

بنا بر این گزارش رحیم نمازاف  نظامی  سابق ارتش جمهوری آذربایجان که به دلیل فشارهای سیاسی به شهر تولوز فرانسه مهاجرت نموده است در نامه ای به نشریه teref.info عنوان کرده که در مدت خدمت سربازیش در منطقه نخجوان شاهد موارد متعدد قتل و خودکشی در میان پرسنل ارتش این کشور بوده است.

نماز اف افزوده است: کرم مصطفی اف  ژنرال ارتش و  یاشار حسن اف  دادستان نظامی نخجوان و واصف طالب اف رئیس منطقه خود مختار نخجوان در زمینه فروش اعضاء بدن از جمله کلیه  سربازان ارتش آذربایجان فعالیت دارند. برای مثال یک افسری به نام اسپارتاک وجود داشت که بعد از مرگش اعضای داخلی بدنش به واحد ۲۱۷ فرستاده شده است.

نماز اف در نامه خود فاش می کند: در نخجوان هر روز حداقل دو نفر در پادگانها مورد حادثه قرار می گیرند. یا سربازان افسران را مورد گلوله قرار می دهند و یا افسران سربازان را گلوله باران می کنند. بسیاری از سربازان نیز در اثر فشارهای روحی و روانی وارده دست به خودکشی می زنند.

رحیم نماز اف در سال ۱۹۷۸ در شکی متولد شده است و بعد از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۰۵ وارد خدمت نظام شده است. وی به خاطر خودداری از دادن رشوه ۲۰۰۰ ماناتی به نخجوان تبعید می شود. و در نخجوان جنایات غیر انسانی نیروهای مسلح و فروش اعضای بدن مردگان را با چشمان خویش می بیند.

نماز اف قبلا در نشریه و اتحادیه معلولین فعالیت داشته و در سال ۲۰۰۱ در مسئله فدائیان و جانبازان قره باغ اعتصاب غذا کرده بود که به همین دلیل ۶ ماه زندانی می شود.

نماز اف برای دومین بار از سوی سازمان نخجوان دستگیر می شود و بعد از آزادی از زندان به همراه خانواده اش آذربایجان را ترک کرده و در شهر تولوز فرانسه اقامت می کند.

 گفتنی دولت آذربایجان در سال های اخیر با فرمانبرداری کامل از رژیم صهیونیستی و ایالات متحده به مقابله کامل با فرهنگ و ارزش های مردم مسلمان آذربایجان برخاسته است و در کنار آن فساد اداری، سیاسی و اقتصادی نیز لحظه به لحظه در بدنه این دولت ریشه می دواند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.